Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kaj spremenjen algoritem prikaza novic na Facebooku pomeni za podjetja?

Kaj spremenjen algoritem prikaza novic na Facebooku pomeni za podjetja?

17.1.2014

Facebook je spremenil pravila igre za objave, zato so številna podjetja pred kratkim opazila upad vidnosti njihovih objav. Zaradi uvedbe novega algoritma prikazovanja novic, bodo te odslej dobro vidne le, če bodo podjetja plačala za njihovo »vidnost« oziroma če jih bodo uporabniki množično všečkali, komentirali in delili. Neplačane objave so sedaj redkeje prikazane med novicami uporabnikov, ki so všečkali določeno stran.

Kljub spremenjenim pravilom igre za oglaševalce in uporabnike ni še vse izgubljeno za tista podjetja, ki ne želijo odšteti večjih vsot denarja za vidnost njihovih objav. Njihove novice oziroma objave bodo še vedno dobro »vidne«, če jih bodo uporabniki množično všečkali, komentirali in delili. 

Stranem z večjim angažmajem uporabnikov (reakcijami na objave) bo doseg narastel. Vaša Facebook strategija naj bo takšna, da boste ustvarjali kakovostne vsebine in objavljali v pravem času (Facebook Insights). Vaše objave naj bodo časovno in vsebinsko relevantne, torej zanimive za vaše uporabnike.

Foto: arztsamui/freedigitalphotos.net

Nazaj