Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Opravljanje čezmejnih storitev v Avstriji po 1.1.2017

Program

11.30 začetek 
13.00 odmor 
13.30 nadaljevanje 
15.00 zaključek

Trajanje: 4 pedagoške ure

Kotizacija

Člani: 100 + DDV
Ostali: 130 € + DDV

Za več oseb iz enega podjetja je kotizacija za člane 85 € + DDV, za ostale 110 € + DDV na osebo.

 

Kdaj: torek, 28. marec 2017, ob 11.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj izobraževanja:
Z novim letom so pričele veljati nekatere zakonske spremembe glede opravljanja storitev v Avstriji, ki zadevajo še posebej gradbince in prevoznike. Seminar je namenjen podjetjem in podjetnikom, ki svoje storitve opravljajo v Avstriji. Predstavljeni bodo izzivi in težave, ki se pričakujejo pri opravljanju storitev v Avstriji glede spremembe avstrijske zakonodaje po 1. 1. 2017 ter pravila, ki se jih je potrebno držati pri čezmejnem opravljanju storitev. 

Na dogodku se nam bo ob mag. Johann Picej pridružila tudi mag. Natascha Zmerzlikar iz - Carinthian Agency for Investment Promotion and Public Shareholding - državna uradna agencija iz Avstrije (Agency for Foreign Investment in Carinthia). Njihovo poslanstvo je nuditi podporo in strateško svetovanje za tuja podjetja, ki želijo začeti poslovati in/ali večati obseg svojega poslovanja v južnem delu Avstrije (Carinthia). Podrobneje pa si spodaj v predstavitvi predavatelja ob gostji lahko preberete tudi njihov neposreden predstavitven opis v angleškem jeziku.

Vljudno vabljeni!

Vsebina


S 1. januarjem 2017 je začel v Avstriji veljati nov zakon o preprečevanju dampinga pri plačah in socialnih prispevkih, ki je tujim podjetjem še bolj zaostril pogoje pri čezmejnem opravljanju storitev. Za tuje ponudnike storitev, med katerimi so tudi slovenska podjetja, to pomeni številne ovire, saj z novim zakonom na avstrijskem trgu ne le preprečujejo nelojalno konkurenco in socialni »damping«, ampak z zapletenimi postopki, dodatnimi birokratskimi ovirami, poostrenim nadzorom in visokimi kaznimi odvračajo tuje ponudnike storitev in jim posledično preprečujejo opravljanje storitev na avstrijskem trgu.

Na seminarju bomo celovito predstavili novosti, ki jih prinaša nov avstrijski Zakon o preprečevanju dampinga pri plačah in socialnih prispevkih v primeru čezmejnega poslovanja. Zakon začne veljati 1. 1. 2017 in vprašanj glede poslovanja v Avstriji je vedno več. Na seminarju vam bomo odgovorili na najbolj aktualna vprašanja, ki se postavljajo pred slovenska podjetja, ki delujejo na avstrijskem trgu storitev, saj se bodo zaradi malenkostnih birokratskih prekrškov, kot npr. uporaba napačnega obrazca ali manjkajoča dokumentacija, plačevale absurdne kazni.

Program


1) Prevoz v Avstrijo

1a) Kabotaža po avstrijskih pravilih?

  • Koncesije in lizenze za transport
  • Plače
  • Važna določila delovnega prava
  • Dnevnice
  • Socialno zavarovanje
  • Obračun plač
  • GmbH

1b) Čezmejni prevoz

  • za prevoznike
  • za gradbene voznike
  • za trgovce pri dostavi robe
  • ZKO3 ali ZKO4
  • Lizing delavci v transportnih podjetjih
  • Kolektivna tarifa, plače in dnevnice
  • Socialno zavarovanje

1c) Mednarodni prevoz

  • za prevoznike
  • za gradbene voznike
  • za trgovce pri dostavi robe
  • ZKO3 ali ZKO4
  • Lizing delavci v transportnih podjetjih
  • Kolektivna tarifa, plače in dnevnice
  • Socialno zavarovanje

2) Jamstvo stranke za plače

3) Ostale novosti

  • Buak – Pravice inšpektorjev
  • Buak – Vračilo regresa
  • Buak- črpanje nepovratnih sredstev za izobraževanje

4) Davčne blagajne po 1. 1. 2017

5) Kazenski postopek po 1. 1. 2017

  • Olajševanje pri shranjevanju potrebnih dokumentov

6) Opravljanje storitev po 1. 1. 2017

  • Potrebne podlage za prijavo
  • ZKO 3 ali ZKO 4 – pasti
  • Pogodba o delu ali posredovanje delovne sile
  • Kdaj potrebujete delovno vizo C ali D
  • Plača – kaj in kako preveri finančna policija
  • Kako delavcu pravilno plačati
  • Potni stroški in dnevnice
  • Božičnica in regres po avstrijskih pravilih
  • Uvrstitev v kolektivno tarifo
  • Kaj naj vsebuje Aneks za napotitev
  • Kako urne evidence pravilno voditi
  • Pravilna priprava na finančno inspekcijo

Predavatelj
Stb Mag. Johann Picej

Stb Mag. Johann Picej je davčni svetovalec z dolgoletnimi izkušnjami pri poslovanju na avstrijskem trgu. Davčna pisarna DDr. Jaklitsch & Mag. Picej iz Celovca je bila ustanovljena leta 1972, ki poleg davčnega svetovanja nudi tudi podjetniško svetovanje in računovodski servis. Podjetjem ponujajo storitve pri vstopu na avstrijski trg ter strokovno svetovanje glede delovnega in obrtnega prava, priglasitve obrtne dejavnosti v Avstriji, sklada za gradbince (BUAK), prijave na finančno policijo ter za stranke izvajajo ostale aktivnosti povezane z opravljanjem dejavnosti v Avstriji. 

 

 

Gostja dogodka: 

mag. Natascha Zmerzlikar, 
Carinthian Agency for Investment Promotion and Public Shareholding - državna uradna agencija iz Avstrije (Agency for Foreign Investment in Carinthia) 

BABEG - Carinthian Agency for Investment Promotion and Public Shareholding - is the official governmental Agency for Foreign Investment in Carinthia. Our mission is to offer support and strategic advice to foreign companies to help them set up and grow their businesses in Carinthia. We also invest in non-university associations to strengthen technical research and innovations in the south of Austria. We inform and connect – beyond borders. Our task is to spark interest in Carinthia. Our greatest capital here is the knowledge that is being developed in our educational institutions, research laboratories and science & technology parks. The knowledge that companies can benefit from – every single day.
BABEG is looking for foreign companies that are seeking to use and further develop the knowledge and technological developments that Carinthia has to offer. Once attracted, BABEG offers a broad business consultancy to foreign companies interested in investing in Carinthia. Our one-stop-shop service covers all phases of the investment project – free of cost:

• We prepare basic sector- or market-related information.
• We help the client finding the right site (building, property, office, etc.).
• We coordinate appointments with tax advisors, lawyers etc. who speak fluent Italian, English and/or Slovenian, etc and have a deep knowledge of foreign corporate and tax law.
• We offer the first advice on possible subsidies (non-repayable grant, financing with low-interest rates, guarantees, etc.)
• We assist in coordinating bureaucratic procedures (construction permits, authorization for the business premises, business licenses etc.).
• We help with the financing aspects of the project (drawing up a business plan, contacting banks, funding bodies etc.).
• We give access to our contact list to find potential partners, suppliers, research partners etc.
• We coordinate recruiting activities (and even provide information on possible funding for the training of personnel etc.).
• We are at disposal even after relocation to Carinthia e.g. for expansion, research and development projects etc.




Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 24. 3. 2017. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20170328 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.