Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako s pravimi prodajnimi tehnikami takoj povečamo prodajo?

delavnica za prodajo v maloprodaji

Program

9.00 začetek
15.30 zaključek

Trajanje: 6,5 uri

Kotizacija

Člani: 155 € + DDV 
Ostali: 180 € + DDV
Če se prijavi več oseb iz istega podjetja
je za člane 130 € + DDV in za ostale 155 € + DDV, na osebo.

Zagotovite si svoje mesto!

Skrivnostni nakup d.o.o.Dogodek organiziramo s podjetjem Skrivnostni nakup, d. o. o. 

Kdaj: četrtek, 18. januar 2018, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Ali res veste, kako vas doživlja vaš kupec, ko mu "prodajate" svoj izdelek ali storitev?
Ali veste, kako biti uspešnejši pri prodaji, kako optimizirati svoje svoje prodajne prijeme do svojih kupcev?
Koliko manj prodate/zaslužite, ker morda le nimate odličnega odnosa do kupcev?

Namen in cilj izobraževanja je, da se urite za prodajo:

  • z individualnim delom in delom v skupinah na konkretnih primerih iz prodaje
  • z igrami vlog v različnih situacijah: zaposleni / stranka v prodajnem postopku in 
  • zasnujete akcijski načrt za izboljšanje vaših postopkov prodaje.

Razkrili vam bomo, na kaj biti pozorni pri prodajnem procesu in prodaji strankam. Uporabljali bomo primere iz prakse, ki jih poznate, ampak morda premalo uspešnjo v njih ravnate. Ne pozabite pri vsem imeti nasmeh za svoje stranke. (Nasmeh je druga najšibkejša točka v Slovenij.) Z nasmehom pa boste tudi vi sami zaključili to izobraževanje, ki bo motivacijsko naravnano.

 

Vljudno vabljeni!

Vsebina

1) RESNICE O STRANKAH / KUPCIH
  • Zakaj so stranke pomembne zame kot prodajalca? 
  • Kakšne vrste strank poznamo in pravilni pristop do njih. 
  • Kako ravnamo z zahtevnimi strankami, strankami, ki »samo gledajo«, »pametnimi« strankami,…? 
  • Zakaj potrebujemo stalne stranke in kako dosežemo, da ostanejo? 
  • Kako pritegnemo nove stranke? Kako povečamo promet pri enakem številu strank?

2) RESNICE O ZAPOSLENIH /PRODAJALCIH
  • Kakšne vrste prodajalcev poznamo in kako jih prepoznamo? 
  • Zakaj se splača biti vrhunski prodajalec in zakaj naj bi se trudili pri delu s strankami? 
  • Kateri so lahko vzroki, da nekateri prodajalci nihajo med profesionalnim odnosom do strank in podpovprečnim odnosom?

3) PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK
  • Kakšen je pravilni pozdrav in pristop k stranki?
  • Kako in zakaj je pomembno ugotavljanje potreb stranke?
  • Zakaj je potrebno postavljati dodatna podvprašanja in katera so?
  • Zakaj je potrebno znati poslušati in kako postati boljši poslušalec?
  • Kako pravilno predstavimo izdelek ali storitev stranki, da ga bo želela kupiti? 
  • Kaj so ugovori in kako ravnamo, kadar stranke ugovarjajo?
  • Pravilna argumentacija cene. 
  • Kaj pomeni dodatna prodaja in zakaj je pomembna?
  • Kako pravilno izvedemo dodatno prodajo, da nam stranka ne reče »NE«? Pravilni zaključek prodaje in slovo od stranke.


Izobraževanje je uporabno in namenjeno:

lastnikom in ambicijoznim, v izboljšave usmerjenim, direktorjem podjetij, direktorjem prodaje, vodjem maloprodaje ter vsem, ki jim je prodaja in zadovoljstvo kupcev pomembna.

 

Predavateljica 
Natalia Ugren


Natalia Ugren je lastnica in direktorica podjetja Skrivnostni nakup, d. o. o., prve in največje specializirane Mystery Shopping agencije v Sloveniji in podjetja Ugren.com, d. o. o. (za izobraževanje prodajnega osebja). Na področju prodaje ima več kot 25 let izkušenj in je 10 let aktivna članica svetovnega združenja za Mystery Shopping agencije (MSPA).

Svetuje podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prodajo ter predava na seminarjih in vodi delavnice s področja prodaje, komunikacije in motivacije.

Redno objavlja članke v Časniku Finance, Podjetnik, Profesionalna prodaja in Uspešna prodaja. Več o člankih »TUKAJ «

Po izboru slušateljev je bila Natalia Ugren na podlagi razpisa »Naj predavatelj 2007« v organizaciji Planet GV , izbrana med 10 najboljšimi predavatelji v Sloveniji. Več o izboru »TUKAJ «

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 15. 1. 2018. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20180118 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si