Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Oglaševanje z vplivneži "influencerji" za podjetja

ekonomski, marketinški in pravni vidik

Program

9.30 začetek
10.30 odmor 
10.45 nadaljevanje 
12.15 zaključek z diskusijo

Trajanje: 3 ure

Kotizacija

Člani: 139 € + DDV
Ostali: 179 € + DDV (Pri udeležbi več oseb iz istega podjetja je kotizacija na osebo za člane 107 € + DDV in za ostale 135 € + DDV.)

 



Kdaj: serda, 5. junij 2019, ob 9.30 
 

Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

 

 

 

 

Vplivnež ali»influencer« je oseba, ki je na določenem področju neke vrste 'mnenjski vodja' oz. nekdo, po komer se ljudje zgledujejo ali jo spremljajo za nasvete, nova znanja in podobno. Lahko pa je vplivnež tudi znana osebnost, ki ima zaradi svoje široke prepoznavnosti večjo moč vplivanja na potrošnike.

Tako je lahko vplivnež npr. hokejist Anže Kopitar ali novinar Ciril Komotar ali pisatelj Boštjan Gorenc Pižama ali kuharica Ana Žontar, prav tako pa tudi pisci blogov in uporabniki facebooka, instagrama ali youtuba, ki imajo zadostno število, predvsem pa pravo »vrsto«, sledilcev – takšnih, ki so hkrati ciljna skupina vašega podjetja.

Vplivnežem vaši kupci zaupajo bolj kot tradicionalnim oglasom, kar pomeni, da se na podlagi njihovega priporočila lažje odločijo za nakup pri vas.

Takšna oblika promocije vašega blaga in storitev je za vas učinkovitejša in gospodarnejša - če jo znate uporabiti!


Vljudno vabljeni!

 

Promocija s pomočjo vplivnežev (influencerjev) je v svetu že eden najmočnejših kanalov promoviranja, v Sloveniji pa temu trendu pospešeno sledimo. Udeleženci izobraževanja bodo;

 

  • spoznali prednosti in potencialne pomanjkljivosti promocije svojih izdelkov in storitev preko influencerjev,
  • izvedeli bodo, kako in kje si izbrati oz. najti primerne influencerje
  • naučili se bodo kako pravno varno urediti njihovo sodelovanje
  • naučili se bodo trikov, kako ustvariti privlačno vsebino in
  • za vselej odpravili z dvomi, kako je z varstvom osebnih podatkov pri objavah na spletu.

 

 

Vsebina:

 

1) Zakaj sodelovati z influencerji – koristi in prednosti

2) Možne oblike sodelovanja oz. promocije s pomočjo influencerjev, kanali promocije in primeri dobre prakse  

3) Na kaj biti pozoren pri izbiri influencerja 

4) Pravni vidik izbora influencerja - Kako ga izbrati? (javno povabilo/nagradna igra)?

5) Sklenitev dogovora z influencerjem - Kako skleniti "prijazno" in hkrati pravno varno pogodbo? (obveznosti, pravice in odgovornost pogodbenih strank)

6) Zaključek z diskusijo (triki za ustvarjanje privlačnih vsebin, varstvo osebnih podatkov - Kaj se sme objavljati?)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Izobraževanje je namenjeno
 

- podjetjem (tudi mlada), ki nimajo sredstev za marketing in jih želijo optimalno vložiti 

- influencerjem (vplivnežem), ki si želijo pravno zavarovati svoj položaj

- oglaševalskim agencijam, ki so posredniki med naročniki in influencerji

- podjetjem, ki želijo povečati svojo prepoznavnost oz. prepoznavnost in "image" svoje blagovne znamke (izdelka, storitve)

- podjetja, ki želijo v kratkem času doseči številno občinstvo na kredibilen in prepričljiv način (boljši od oglaševanja)

- vsem, ki želijo pravno optimalno zavarovati lastne interese in graditi varne in trdne poslovne odnose

 

Predavateljici


Alja Fakin  

 

Odvetnica Alja Fakin ima 15-letne izkušnje pri pogajanjih in sklepanju pogodb o poslovnem sodelovanju, v zadnjem času pa se intenzivno ukvarja tudi s pravnimi vidiki sodelovanja z influencerji, kot novo (sodobno) obliko poslovnega sodelovanja. 




 

 

 

Biserka Kišič 

  

Biserka Kišič, univ.dipl.oec., ima 20 let izkušenj v velikih slovenskih in mednarodnih podjetjih na področju marketinga. Izvaja marketinško svetovanje in izobraževanja s področja digitalnega marketinga številnim podjetjem in organizacijam (preko 50 izvedenih delavnic). 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 3. 6. 2019. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20190605 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.