Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Novice

Vabilo na okroglo mizo z naslovom »KAKO DOBITI IN OBDRŽATI KADRE«

Vabilo na okroglo mizo z naslovom »KAKO DOBITI IN OBDRŽATI KADRE«

5.4.2019 - Regionalno stičišče dostojnega dela Celje (RSDDC) organizira okroglo mizo z naslovom »KAKO DOBITI IN OBDRŽATI KADRE«, na kateri bodo pod drobnogled vzeli trenutno stanje in trende na trgu dela ter predstavili dobre prakse v podjetjih (s strani ambasadorjev dostojnega dela). Dogodek bo v četrtek, 18. 4. 2019, ob 10. uri v dvorani RGZC – Regionalne gospodarske zbornice Celje, Ljubljanska cesta 14 (2.
Več …

11. posvet dolenjskih in belokranjskih informatikov

11. posvet dolenjskih in belokranjskih informatikov

4.4.2019 - Sekcija za informatiko Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine (GZDBK) je v sodelovanju s Fakulteto za informacijske študije v Novem mestu (FIŠ) in SRIP Tovarne prihodnosti včeraj, 4. aprila, pripravila 11. posvet dolenjskih in belokranjskih informatikov z naslovom UMETNA INTELIGENCA. Dogodek, ki je potekal v prostorih FIŠ,  je s kakovostnimi predavanji in številčno udeležbo s strani regionalnih podjetij...
Več …

Projekt NAPREJ

Priznanja za dobro prakso na področju varnosti in zdravja pri delu

Priznanja za dobro prakso na področju varnosti in zdravja pri delu

2.4.2019 - Vas zanima katera slovenska in tuja podjetja so v preteklih letih prejela priznanje za dobro prakso na področju varnosti in zdravja pri delu? Seznam najdete na povezavi. Spremljajte spletno stran projekta  www.naprej.eu, kjer lahko izveste več o podobnih vsebinah.    Projekt NAPREJ sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.&n...
Več …

Popust za člane GZDBK

Dr. Noriaki Kano v Sloveniji - člani GZDBK imajo popust pri prijavi

Dr. Noriaki Kano v Sloveniji - člani GZDBK imajo popust pri prijavi

1.4.2019 - Aprila 2019 v Slovenijo prihaja avtor Kanovega modela zadovoljstva odjemalcev in strokovnjak za kakovost dr. Noriaki Kano. Vodil bo dvodnevni seminar z naslovom: A TOTAL QUALITY MANAGEMENT (TQM) and Kano Model focused on Customer Delight beyond Customer Satisfaction, where A means: Authentic, Attractive, Acknowleged, Accomplished, Aggressive, Additional, Adapted and Advanced, ki je namenjen vsem direktorjem kakovosti, middle in...
Več …

Sekcija za kakovost in inovativnost

Ponaredki – resna globalna težava

Ponaredki – resna globalna težava

1.4.2019 - Urad Evropske unije za intelektualno lastnino (EUIPO) in Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) sta objavila skupno študijo o  vrednosti in obsegu svetovne trgovine s ponarejenim blagom. Prvo tovrstno poročilo, objavljeno leta 2016, je temeljilo na podatkih za leto 2013, sedanje vsebuje podatke za leto 2016. Rezultati študije kažejo, da postaja problem ponaredkov v svetovni trgovini vse resnejši.
Več …

1 21 22 23 24 25 26 27 33