Evidence, poročanje in načrti za upravljanje z odpadki
seminar
Program
12.00 začetek
15.00 zaključek
Trajanje: 3 ure
Kotizacija
Člani: 90 € + DDV
Ostali: 140 € + DDV
Dogodek organiziramo v sodelovanju s Sekcijo za okolje in energijo in Kompetenčnim centrom kemijske industrije.
Kdaj: petek, 7. marec 2014, ob 12.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj seminarja:
Izognite se globam za nepravilno ravnanje z odpadki. Do 31. 3. 2014 je treba oddati poročila o odpadkih! Ali veste kako poročati? Zaradi novosti in številnih nejasnosti na tem področju organiziramo aktualno predavanje, na katerem boste dobili odgovore na vprašanja: kako evidentirati odpadke, kako poročati v novem sistemu IS-odpaki in kako narediti načrt za upravljanje z odpadki.
Vljudno vabljeni!
Ste zavezanci za oddajo poročil o odpadkih?
Zavezanci za pripravo poročila po Uredbi o odpadkih (Uradni list RS, št. 103/2011), so:
- povzročitelji odpadkov, ki so v aktualnem letu zaposlovali 10 oseb ali več,
- povzročitelji, pri katerih v posameznem koledarskem letu nastane več kot 10 ton odpadkov ali več kot 5 kg nevarnih odpadkov ter
- zbiralci in obdelovalci odpadkov.
Poročila o stanju odpadkov za preteklo leto 2013 je treba oddati do konca marca 2014.
Poročila boste lahko letos prvič izpolnili in oddali prek sistema IS-Odpadki, ki omogoča sistem elektronskega vodenja evidenc. Podlaga za poročilo je pravilno vodenje evidenc in evidenčnih listov. Evidenčni listi pa so podlaga drugim pravnim aktom, ki zadevajo vodenje nastalih odpadkov in ravnanje z odpadki, kot so: Evidence o nastajanju odpadkov, načrti gospodarjenja z odpadki in poročila o ravnanju z odpadki.
Vsebina
- Osnovne zakonske zahteve za ravnanje z odpadki
- Evidentiranje odpadkov
- Poročanje o ravnanju z odpadki prek novega sistema IS-odpadki
- Prikaz poročanja v IS-odpadki na konkretnem primeru
- Priprava načrta gospodarjenja z odpadki
- Vprašanja in diskusija
Pomembno
Pravilnost vnašanja podatkov v evidenčne liste in poročila je pomembna tudi z vidika pravnih stroškov, ki lahko nastanejo zaradi nastalih prekrškov ali drugih pravnih postopkov v zvezi z vodenjem in upravljanjem odpadkov.
Predavatelj
Anes Durgutović
Predavatelj je izvršni direktor podjetja OIKOS, d. o. o. Ima bogate izkušnje s pripravo projektov s področja varstva okolja, vodil in pripravil jih je že več kot 300. Ravnanje z odpadki je njegova ciljna usmeritev. Z delom na različnih področjih in velikem številu projektov je pridobil veliko bogatih in praktičnih izkušenj, ki jih uporablja pri delu. Vedno stremi k iskanju uporabnih rešitev, ki jih je mogoče izvajati v praksi.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1. 3. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20140307 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov