Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Video oglaševanje na spletu - YouTube kot nova televizija

interaktivno predavanje

Program

13.00 začetek
16.00 zaključek

Trajanje: 3 ure

Kotizacija

Člani: 50 € + DDV
Ostali: 100 € + DDV

    

Kdaj: torek, 18. marec 2014, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj predavanja:
Ogledali si bomo, kako lahko YouTube izkoristimo za poslovno komuniciranje, oglaševanje in stik s potrošniki, s praktičnim prikazom možnosti, ki jih ta platforma ponuja.

Vljudno vabljeni!

  

YouTube je postal eden največjih spletnih vizualnih fenomenov in počasi prihaja tudi v naše dnevne sobe. Ugotavljamo, da YouTube prinaša nove trende tako pri medijski potrošnji, kot pri zasnovi vizualnih komunikacij in marketinga. Marca 2014 bo YouTube prišel tudi uradno na slovenski trg, kar bo za slovenska podjetja pomenilo nove priložnosti digitalnega marketinga. 

 

Vsebina:

  • YouTube in njegova zgodovina ter podobni portali
  • YouTube kot del Google spletne mreže
  • Specifike video komuniciranja na spletu
  • YouTube kot medijski fenomen - "Broadcast Yourself"
  • YouTube OneChannel tehnologija video kanalov
  • Kako ustvariti učinkovito prisotnost na YouTube
  • Možnosti video oglaševanja na YouTube portalu (TrueView)
  • Primeri dobre in manj dobre prakse

 Ciljna skupina:

Predavanje je namenjeno vsem, ki se v organizacijah ukvarjajo z marketingom, odnosi z javnostmi ter medijskim organizacijam.

 

Predavatelj
Peter Geršič, direktor agencije Poesis, d. o. o.


Peter Geršič je direktor podjetja Poesis, digitalne agencije s statusom Google Partner. Je predavatelj na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestu ter svetovalec za komuniciranje in upravljanje z bogatimi izkušnjami s področja novih medijev ter spletnega komuniciranja v poslovne namene. Tako je o izkoriščanju spletnih priložnosti svetoval nekaterim največjim slovenskim podjetjem, Svetu Evrope ter drugim organizacijam.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 13. 3. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo:

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20140318 + matična številka vašega podjetja. Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si