Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Izzivi internega komuniciranja v mednarodnem proizvodnem podjetju (primer Gorenja)

Program

14.00 začetek
16.00 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani GZDBK in PRSS: brezplačno 
Ostali: 50 € + DDV



Seminar organiziramo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.
 

Kdaj: torek, 1. april 2014, ob 14.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj predavanja:
Strokovnjakinji bosta pojasnili, kako se z izzivi internega komuniciranja v multikulturnem okolju soočajo v uspešnem slovenskem podjetju, pri čemer se bosta dotaknili tudi specifik, značilnih za proizvodna podjetja. Udeleženke in udeležence bosta vodili skozi primere Gorenjevih dobrih praks ter vas tako seznanili s preizkušenimi komunikacijskimi kanali ter orodji. Predavanju bo sledila razprava.

Vljudno vabljeni!

Komuniciranje poveča prispevek zaposlenih k uresničevanju ciljev preprosto zato, ker na ta način mnogo bolje razumejo, kaj zanje ti cilji pomenijo. Obenem zagotavlja tudi močnejšo podporo poslanstvu in viziji podjetja. To zaposlene usmerja tako k dobrim delovnim rezultatom kot tudi k pripravljenosti posredovati dobre informacije o podjetju v stikih s prijatelji, z znanci in drugimi. Zadovoljni zaposleni so najboljši ambasadorji dobrega imena podjetja. Ustvarjajo pomemben delež zaznav o podjetju, njihovim mnenjem in stališčem zunanje javnosti pripisujejo velik pomen.

Če želimo, da bo temu res tako, morajo biti sodelavci motivirani, ustvarjalni, produktivni, učinkoviti, lojalni in ponosni na podjetje. Za to ne zadostuje komuniciranje, ki se začne in konča z jutranjim klepetom in s tradicionalno novoletno zabavo. To je naloga, ki zahteva mnogo več. Če se je lotimo pravilno in strokovno, poveča konkurenčnost, s tem tudi uspeh in razvoj podjetja. 

Kako ste s temi izzivi soočajo v Gorenju, boste zvedeli na tem predavanju? 

Vsebina predavanja

  • soočanje z izzivi internega komuniciranja v multikulturnem okolju
  • organiziranosti in poslanstvo IK v Skupini Gorenje
  • kanali in orodja komuniciranja
  • primeri dobrih praks

 

Predavateljici 

Uršula Menih Dokl
, MBA, je direktorica korporacijske identitete in komuniciranja v Skupini Gorenje. Pod njenim vodstvom so odnosi z javnostmi na številnih trgih prevzeli pomembno vlogo pri izboljševanju prepoznavnosti in percepcije znamke Gorenje, grajenju ugleda družbe in krepitvi vrednot Skupine Gorenje med zaposlenimi. Je podpredsednica Savinjsko-Šaleške gospodarske zbornice, članica skupščine GZS in predsednica Sveta Galerije Velenje. Različnim humanitarnim in nevladnim organizacijam pro bono pomaga pri promociji dejavnosti, odnosih z javnostmi in organizaciji dogodkov.

Vesna Petkovšek, vodja internega komuniciranja, Skupina Gorenje







Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 29. 3. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20140401 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si