E-računi za poslovanje (s 1.1.2015 obvezen s proračunskim uporabnikom)
posvet
Program
13.00 začetek
14.30 zaključek
Trajanje: 1,5 ura
Kotizacija
Člani: 30 € + DDV
Ostali: 75 € + DDV
Dogodek organiziramo s podjetjem Halcom, d. d.
Kdaj: ponedeljek, 8. september 2014, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Posvet je namenjen vsem podjetjem oz. organizacijam, ki poslujejo s proračunskimi uporabniki in morajo obvezno preiti na sistem elektronskih računov s 1. 1. 2015!
Pojasnilo: Od 1. 1. 2015 bodo v skladu z Zakonom o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike vse organizacije v javnem sektorju obvezno prejemale le račune v elektronski obliki. Velika večina gospodarskih družb posluje tudi z njimi in zato jim bodo morale z začetkom naslednjega leta pošiljati le elektronske račune. Glede ne to, da je v temu zavezan celoten javni sektor in večina podjetij, je ogromen interes za pridobivanje pojasnil in napotkov za čim lažji prehod na eRačune.
Namen in cilj posveta:
Udeležencem bomo predstavili na kakšen način lahko uredijo vse potrebno za poslovanje z e-računom, ki bo s 1. 1. 2015 obvezen pri poslovanju z vsemi proračunskimi porabniki. Posvet bo potekal na operativno praktičnem prikazu potrebnih korakov, da v svoje poslovanje uvedete e-račun. Predstavili bomo bančne infrastrukture za izmenjavo e-računov, prikazali delovanje izmenjave ter ob tem odgovarjali na vprašanja udeleženih.
Vljudno vabljeni!
VSEBINA POSVETA
I. del: E-računi
Splošno o e-računih, o udeležencih v sistemu, o e-bančnem kanalu in perspektivi uporabnikov.
II. del: Pogled v prihodnost
Koraki do množične uporabe e-računov in pogled v prihodnost.
III. del: Demo uporabe v praksi
Uporaba e-računa v dejanski situaciji.
IV. del: Vprašanja in odgovori
Zadnjih 25 minut posveta bomo odgovarjali na vaša vprašanja, zato si jih pripravite.
Predavatelj
Miha Filipič
Miha Filipič je produktni vodja za e-račune pri podjetju Halcom, d. d. od decembra 2013. Pred tem je bil produktni specialist za transakcijsko bančništvo pri banki Unicredit.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 3. 9. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20140908 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov