Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Računovodstvo za manjše podjetnike

svetovalni seminar

Program

11.30 začetek
13.00 odmor 
13.20 nadaljevanje 
14.50 zaključek

Trajanje: 4 pedagoške ure

Kotizacija

Člani: 65 € + DDV
Ostali: 90 € + DD

Kdaj: sreda, 22. oktober 2014, ob 11.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj seminarja je seznaniti manjše podjetnike o primernem računovodenju njihove dejavnosti. Podjetniki se, žal, pogosto premalo zavedajo oz. se zavedajo šele takrat, ko jih obišče davčni inšpektor, da je pravilno vodenje ustreznih poslovnih knjig in evidenc ter pravilnost knjigovodskih listin povsem njihova odgovornost in za ugotovljene nepravilnosti v celoti odgovarjajo oni in ne njihov računovodja ali računovodski servisi. V ta namen smo pripravili pregled bistvenih in najpogostejših poslovnih dogodkov manjših podjetnikov v povezavi z njihovimi odgovornostmi v primeru nadzora davčne inšpekcije.

Vljudno vabljeni!

Seminar je namenjen manjšim podjetnikom, računovodjem, direktorjem in vsem ostalim, ki jih tematika zanima.

Vsebina

  • Urejeno blagajniško poslovanje: Kako poslovati z gotovino? Pravila pri plačevanju in prejemanju gotovine, blagajniški maksimum, evidence blagajniškega poslovanja.
  • Pravilno evidentiranje službene poti in vodenje voznega parka, kako pravilno napišemo in obračunamo potni nalog? Katere stroške lahko vključimo k obračunu potnega naloga? Kako ravnajo davčni inšpektorji ob ugotovljenih nepravilnostih?
  • Vrste bonitet in daril: Uporaba službenega vozila in obračunavanje bonitet. Kdo sme uporabljati službeno vozilo in kakšna je vrednost bonitete glede na status uporabnika vozila v podjetju (zaposlen, nezaposlen, poslovodna oseba ipd.)? Kakšna darila lahko podarimo, da so izvzeta iz davčne obravnave?
  • Stroški, ki se ne nanašajo na poslovno rabo in imajo značaj privatnosti. Kateri stroške bo davčni inšpektor izločil iz davčnega obračuna in povišal davčno osnovo?
  • Urejeno materialno knjigovodstvo, evidentiranje zalog. Zakaj se morajo zaloge v skladišču obvezno ujemati s stanjem zalog na kontih v glavni knjigi? Zakaj je v primeru materialnega poslovanja obvezna sprotna komunikacija z računovodjem?
  • Notranji akti podjetnika; opredelitev pravilnika o računovodstvu in Sklepov. Zakaj je notranji akt podjetnika potreben?

Predavateljica
Urška Trobej

Urška Trobej, direktorica podjetja Računovodsko izobraževalno središče, voditeljica izobraževanj za pridobitev naziva NPK računovodja in drugih strokovnih izobraževanj ter gradiv s področja računovodstva in davkov.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 15. 10. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20141022 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si