Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako pripraviti ponudbo (pisno), ki jo bodo vaše potencialne stranke prebrale in kupile?

dvodnevno usposabljanje

Program

11.00 začetek
13.00 odmor za kavo 
13.30 nadaljevanje 
15.30 zaključek

Trajanje: 4,5 ur/dan

Kotizacija

Člani: 249 € + DDV  
Ostali: 498 € + DDV

Ne zamudite te posebne ponudbe, saj je v navedeni ceni za člane GZDBK zajet kar 
50 % popust od redne cene, ki jo za primerljiva izobraževanja sicer imajo pri Lisac&Lisac! 

Dvodnevno usposabljanje organiziramo v sodelovanju s podjetjem Lisac&Lisac. 

Kdaj: ponedeljek, 13. in 20. oktober 2014, ob 11.00
Kje: v hotelu Terme Šmarješke Toplice (Bela dvorana II)

Namen in cilj usposabljanja:
Razkrili vam bomo enostavne metode, s katerimi boste dramatično povečali učinkovitost vaših ponudb.
Pogosto nam potencialna stranka reče: »Prosim, pošljite ponudbo.« In kaj se zgodi potem? Pripravite ponudbo, kar vam včasih vzame veliko dela, potem pa ste na milost in nemilost prepuščeni stranki.
V strahu čakate na odziv in pogosto ga sploh ne dočakate. In niti ne veste, ali je stranka vašo ponudbo v resnici prebrala, razumela, ali ste sploh imeli možnost prodati …No, tej negotovosti lahko sedaj naredite konec!

Če želite izvedeti, kako boste stranke s svojimi ponudbami prepričali in prodali veliko več kot vaša konkurenca, ne zamudite tega usposabljanja. In za vedno pozabite na ponižno prosjačenje za naročila, na ugovore glede cen itn.

Vljudno vabljeni!

Ne pozabite prinesti s seboj primere vaših ponudb! 

Saj bo na dvodnevnem usposabljanju poudarek na slednjem:

• Izpostavili bomo največje napake, ki jih trenutno delate v pripravi ponudb (večino z lahkoto odpravite).
• Videli boste, kakšno je dejansko stanje pri vas, ker bomo delali na primerih vaših ponudb.
• Skupaj bomo pripravili nove verzije vaših ponudb – skratka, z delavnice boste odšli s popravljeno ponudbo (to bo za vas naredil predavatelj osebno).
• Dobili boste primer opomnika (»check listo«) – navodila za uspešno pripravo ponudb. Kot piloti boste sedaj tudi vi imeli orodje za preprečevanje katastrof.
• Komentirali bomo vaše ponudbe in vam povedali, kako jih izboljšati.
• Pokazali vam bomo, kaj vse vpliva na uspešnost ponudb. Ne gre zgolj za tekst, pač pa na učinek vsake ponudbe vpliva še 7 zelo pomembnih dejavnikov.
• Opozorili bomo na besede, ki jih nikakor ne smete uporabljati.
• Povedali vam bomo, katere besede garantirano delujejo in se jih splača uporabljati tudi v vaši panogi.
• Govorili bomo o tem, kako izbrati in kako priti do prave baze potencialnih strank.
• Pokazali vam bomo prodajno pismo, ki ste ga letos pozabili poslati in s katerim boste za 15 % povečali prodajo med vašimi (nekdanjimi) strankami.
• Opozorili vas bomo na 5 največjih napak, zaradi katerih danes izgubljate veliko evrov.
• Izdali vam bomo skrivnost, od česa je najbolj odvisno, ali bo vaša ponudba uspešna.
• Pokazali vam bomo, kako določiti realen cilj vsakega pošiljanja ponudb! Kaj lahko s ponudbo sploh dosežemo, kdaj morate izbrati drugačno pot …
• Povedali vam bomo tudi, kdaj se splača najeti zunanjega strokovnjaka.
• Pokazali vam bomo, kako pogosto se splača komunicirati s strankami.
• Pokazali vam bomo, kako prilagoditi vašo ponudbo različnim medijem (oglas, letak, e-mail, Facebook, tiskana ponudba).
• Govorili bomo o tem, kako s pravimi besedami predstaviti koristi vaših izdelkov in storitev.
• Pokazali bomo na različne vrste kupcev in kako jih vsakega na svoj način obvladati.
• Pokazali vam bomo, kako se lotiti prodaje, kjer o prodaji odloča več ljudi, kjer je prodajni cikel dolg. Komu poslati ponudbo, kakšno, kdaj?
• Pokazali vam bomo, kako ne dajati vtisa prodajalca, stranka vas mora imeti za svetovalca.
• Kako pokazati na razliko med vami in konkurenco, kako stranki »servirati« takšne nakupne kriterije, da ji ne preostane nič drugega, kot da kupi pri vas.

Predavatelj
mag. Aleš Lisac


Mag. Aleš Lisac je vodil podjetja v petih državah. Je avtor, predavatelj, marketinški svetovalec. Njegovi nasveti delujejo. Aleš je s svojim delovanjem, nasveti, predavanji, knjigami, mesečnikom Korak pred konkurenco, blogom Dnevnik marketinškega guruja vplival na več kot 85.000 podjetnikov in drugih ljudi, ki jih zanima uspeh v poslu in življenju nasploh. Podiplomski študij menedžmenta je končal na Univerzi Clemson v ZDA.

Dvakrat je bil izbran za profesorja leta na Gea Collegeu, leta 2006 pa mu je inštitut Sofos podelil naziv "predavatelj leta". Kot marketinški svetovalec je deloval vsaj v petnajst različnih panogah. Predaval je v 13 državah, je edini Slovenec, ki predava v Londonu na EADIM – Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga.

Aleš velja tudi za odličnega pisca prodajnih pisem in oglasov. Organizira edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer zmagovalca ne določi žirija, temveč zmaga tisti, ki proda (naj)več.

Podjetje Lisac & Lisac, ki ga vodita z bratom, je od ustanovitve poslovalo s 87 % največjih slovenskih podjetij in s 44 % hitro rastočih slovenskih podjetij. Svoje bogate izkušnje je pripravljen deliti tudi z vami.

Marketinški genij, guru, čarovnik? Niti ne. Je pa človek, ki vam bo pomagal brez večjih investicij in hudih naporov vaš posel napraviti bolj dobičkonosen.

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 7. 10. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 2014101320 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si