Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Učinkovito komuniciranje s strankami

delavnica

Program

11.30 začetek
15.00 zaključek

Trajanje: 4 pedagoške ure

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 150 € + DDV

Delavnico organiziramo v sodelovanju z Višjo strokovno šolo pri Ekonomski šoli v Novem mestu.

Kdaj: torek, 25. november 2014, ob 11.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj delavnice: S Poznavanje osnovnih zakonitosti komunikacijskega procesa je osnova za našo uspešnost v medsebojnem sporazumevanju. Na delovnem mestu se zaposleni pogosto srečujejo s težavami pri komunikaciji s strankami. Da bi se izognili konfliktnim situacijam, je potrebno vzpostaviti uspešno komunikacijo, da sta obe strani zadovoljni. Srečali se bomo predvsem s pristopi, ki nam pomagajo obvladati učinkovito komunikacijo, se naučili preko komuniciranja vplivati na stranke, razumeli pomen besednega ter nebesednega izražanja pri vzpostavljanju stikov s stranko, razvili veščino ravnanja z različnimi strankami ter znali dajati učinkovito povratno informacijo.

Komu je delavnica namenjena?

Delavnica je namenjena posameznikom in organizacijam, ki želijo izboljšati komunikacijo s ključnimi deležniki – strankami.

 

Vljudno vabljeni!

Program delavnice:

  • 11.30  - 13.00 Komunikacija s strankami
  • 13.00 – 13.30 odmor 
  • 13.30 – 15.00 Delo na primerih


Vsebina

  • načini komuniciranja z različnimi ljudmi
  • besedna in nebesedna komunikacija (usklajenost besednih in nebesednih sporočil)
  • VAKOG komunikacija
  • učinkovita povratna informacija
  • pravila uspešne komunikacije in izogibanje konfliktnim situacijam
  • kako oblikovati učinkovit prvi vtis v 20 sekundah
  • vzpostavljanje in utrjevanje stikov s strankami
  • ravnanje z različnimi tipi strank
  • delo na primerih

Predavatelji 
Mag. Iris Fink Grubačević 

Iris Fink Grubačević je magistrica znanosti s področja pedagogike ter specialistka managementa v izobraževanju. Pridobila je mednarodne certifikate: Praktik NLP in Mojster poslovne komunikacije in NLP Coach. Zaposlena je kot ravnateljica višje šole in predavateljica poslovne komunikacije. Izvaja delavnice komunikacije za različne organizacije v javnem in gospodarskem sektorju. Napisala je vrsto strokovnih člankov, aktivno sodeluje s prispevki na mednarodnih konferencah.

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 19. 11. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20141125 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si