Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Trije načini za doseganje vrednosti

interaktivni seminar

Program

13.00 začetek 
15.00 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

 

Kdaj: torek, 18. november 2014, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj seminarja:
Udeleženci bodo slišali, kateri so trije načini za doseganje vrednosti v prodornih družbah. Vsak udeleženec dobi mapo Kanvas poslovnih modelov, na kateri se bo naredila ena študija primera. Vsi udeleženci se bodo preizkusili v kreativni igri, katere namen je pokazati, da je dizajn in oblikovanje poslovnih modelov skupinski šport.

Vljudno vabljeni!

Vsebina 

  • Uvodna teoretična izhodišča knjige (20 min), 
  • študija primera (20 min), 
  • Q&A (20 min),
  • kreativna nagradna igra (30 min) in
  • podpisovanje knjige Oblikovanje poslovnih modelov (30 min)

Seminar je namenjen direktorjem gospodarskih družb in drugih organizacij, vodjem oddelkov (informatika, marketing, logistika...), podjetnikom in start-up pobudnikom ter vsem ostalim, ki jih tematika zanima.

 

Predavatelja 

 

Mag. Marko Savić, avtor knjige Oblikovanje poslovnih modelov, je magister poslovnih znanosti in medijskih študij. Njegovo poslanstvo je spodbujanje in ozaveščanje o ustvarjanju vrednosti s povezavo dizajn razmišljanja in inovativnih poslovnih modelov (ang. Design Thinking). Pomen oblikovanja poslovnih modelov je podrobno in neposredno spoznal ob dvoletnem delu in bivanju v Berlinu. Izvaja skupinske treninge, tako v Sloveniji kot tudi za nemško govoreče področje, nazadnje septembra letos na Dunaju. Uspešno je vodil skupino na mednarodnem dizajn natečaju do prestižne nagrade za najboljšo prezentacijo (Oslo, Norwegian Design Council).



Mitja Košak vodi marketing agencijo Solos že 15 let. Dnevno se srečuje z izzivi, kako pomagati podjetjem, ki delujejo na trgih, kjer se je zaradi različnih razlogov spremenilo nakupno vedenje potrošnikov. Njegovi naročniki so nekatera največja slovenska in tuja podjetja. V zgodnjih letih je študiral robotiko, programiral na IJS, napisal dve knjigi o bazah podatkov, ustanovil repro studio, tiskarno, agencijo. Kasneje je študiral podjetništvo in diplomiral iz vpliva poslovne odločitve. Trenutno zaključuje magistrsko nalogo na temo Vpliv interneta in socialnih medijev na vedenja potrošnika. Je habilitiran predavatelj na Akademiji za design, predavatelj na poslovnih konferencah, poslovni angel in partner v več podjetjih in projektih.

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 17. 11. 2014. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20141118 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.