Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Skrivnosti prodajnega uspeha vsakega podjetja

delavnica

Program

9.00 začetek
11.30 odmor ob kavi in prigrizku
12.00 nadaljevanje
14.30 zaključek

Trajanje: 5,5 ur

Kotizacija

Člani: 95 € + DDV
Ostali: 140 €+ DDV

Ob prijavi več oseb iz istega podjetja je kotizacija za člane 75 €+ DDV na osebo in za ostale 110 €+ DDV na osebo.)

Kdaj: ponedeljek, 23. maj 2016, ob 9.00 

Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)


Prodajni uspeh je vitalnega pomena za sleherno podjetje. Na tej delavnici bomo skozi dva ključna vidika osvetlili, kaj šteje in kaj se da. 
V prvem delu »Kako doseči, da bodo zaposleni znanje, ki ga imajo radi delili z delodajalcem in da bodo pri delu uživali in bili produktivni« bomo s praktičnimi primeri predstavili, kako iz sebe in svojih sodelavcev dobiti vse najboljše. Predstavili bomo metode, ki vam bodo omogočile, da vas bodo zaposleni pa tudi poslovni partnerji bolje slišali in uslišali ter da bo tako tudi vaša prodaja že zaradi ustreznega odnosa (vodenja) višja do 30%.
V drugem delu, »IZZIV PODJETNIŠKEGA MARKETINGA - z malo denarja do velikih premikov«, pa bomo predstavili načine marketinške podpore za hiter in učinkovit vstop na trg oz. ohranjanje in višanje tržnega deleža. Omejen dostop do virov ni razlog, da ne bi šli na trg z atraktivno ponudbo. Tudi z manjšimi finančnimi vložki lahko dosegamo velike rezultate, če so metode in tehnike podjetniškega marketinga ustrezne. Kakšne so ustrezne metode povemo in konkretno svetujemo. Iz dosedanjih izkušenj so rezultati zagarantirani ob upoštevanju navodil prvega in drugega dela.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

  • Kako doseči, da bo zaradi ustreznega vodenja prodaja višja do 30%?
  • Spoznati značilnosti današnjega kupca, kaj ga motivira, da se bo odločil prav za naš proizvod ali storitev?
  • Tehnike pogajanj in od česa so odvisne?
  • Kako z metodami optimiziranja dela in delovnih procesov dobiti vire za prodajne in marketinške aktivnosti?
  • Pregled EU tekočih in napovedanih razpisov za krepitev konkurenčnosti
  • Predstavitev inovativnih marketinških pristopov za povečanje prodaje
  • Kaj je podjetniški marketing?
  • Kako prepoznati poslovne priložnosti in nove tržne niše?
  • Kako z malo denarja narediti velike premike in prodajati uspešneje? 

Delavnica je namenjena vodilnim, specialistom v prodajni in nabavni službi, in skrbnikom za marketing. Vsebina je primerna in koristna za mikro, mala in srednje velika podjetja.

dr. Franc Vidic

dr. Franc Vidic, specialist za razvoj in rast malih podjetij, je podjetnik, predavatelj in svetovalec. Je soustanovitelj in sodelavec GEA College v prvih 25 letih poslovanja. Večino časa se je ukvarjal z razvojem in trženjem novih produktov namenjenih podjetnikom in obrtnikom v Sloveniji in v drugih Evropskih državah. Rad ima izzive, je avtor več strokovnih člankov in monografij. Priročnik: »Kako narediti dober poslovni načrt« in »Kako napisati dober marketinški načrt« sta med uspešnicami pri na Applovi Ibook store. Je ekspert za podjetniški marketing, ko hočemo z malo denarja dosegati velike učinke, zagovarja povezovanje, mreženje in sodelovanje.

 



Nives Fortunat Šircelj

Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih. je specializirana za kadrovsko področje in za odnose z javnostmi. Kot odgovorna za ta področja, je delovala v različnih panogah, z do 1700 zaposlenih (Semenarna Ljubljana, Alpina, Steklarna Rogaška). V vlogi delodajalca je kot član GZS, TZS, ZDS sodelovala pri spreminjanju delovnopravne zakonodaje. Bila je predsednica komisije za izobraževanje pri Združenju za tekstilno in usnjarsko dejavnost ter članica komisije pri Združenju za trgovinsko dejavnost. Je član Združenja slovenskih nadzornikov in DKD Severnoprimorske regije. Zelo dobro pozna področje pridobivanja EU sredstev, saj je zadnjih pet let delala pri JSRS za razvoj kadrov in štipendije na razpisih ESS sklada. Piše, svetuje in predava vodstvenim ekipam in ostalim zaposlenim. 









 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo le na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 18. 5. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160523 + matična številka vašega podjetja. 
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990. 
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si