Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

39. računovodski zajtrk: Dokumentni sistemi - predstavitev konkretne delujoče prakse v podjetju Mikrografija

Program

8.30 začetek
10.00 zaključek

Trajanje: 1,5 ure

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

 

Zajtrke organizira Sekcija računovodskih servisov. Teme zajtrkov se določajo glede na trenutne vroče izzive in vaše želje - vprašanja. Prav zato so še posebej dobrodošli vaši predlogi. Zaupajte nam jih na nina.sab@gzdbk.si

Kdaj: torek, 7. junij 2016, ob 8.30
Kje: v podjetju Mikrografija (Fosterjeva ulica 10, Novo mesto)

Namen in cilj računovodskih zajtrkov je povezovati člane Sekcije računovodskih servisov dolenjsko belokranjske regije in tistih stanovskih kolegov iz ostalih podjetij, ki ste zadolženi za računovodsko finančna področja, ki si želijo širiti strokovna poznanstva, znanja in izkušnje na računovodsko finančnem področju.



Tokratni zajtrk organiziramo v sodelovanju z uspešnim, uglednim, ustanovnim članom naše zbornice, podjetjem Mikrografija, d. o. o.

Poudarek srečanja bo na prikazu ter predstavitvi smiselno najučinkovitejših praks, ki jih Mikrografija pozna, razvija in izvaja na tem področju, torej iz prve roke. Seveda pa bodo, z veseljem, odgovarjali tudi na vaša vprašanja.

Pristopite k sekciji! Članstvo v sekciji je za člane GZDBK brezplačno. Pristopna izjava SRS.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

V računovodstvih organizacij ter podjetij in še posebej v računovodskih servisih se pri svojem delu srečujejo z velikimi količinami dokumentacije, ki jo je potrebno na različne načine sprocesirat. Z uporabo sodobnih tehnologij elektronskega poslovanja lahko svoje delo optimiramo, pohitrimo in nenazadnje zmanjšamo lahko število napak pri procesiranju dokumentov. Nekatere prednosti, ki jih prinaša elektronsko poslovanje so nam prinesli eRačuni. Vse prednosti, ki jih prinaša uporaba eRačunov, lahko s pomočjo digitalizacije dokumentov in s pomočjo avtomatske optične prepoznave vsebine dokumentov pridobimo tudi pri 'obdelavi' klasičnih papirnih dokumentov.

Vsako podjetje ali računovodski servis ima lastno, svojim potrebam prilagojeno organizacijo dela. Zato tudi pri elektronskem poslovanju ni enotne rešitve, ki bi zadovoljevala vse potrebe posameznih podjetij. Ker so rešitve in storitve podjetja Mikrografija fleksibilne, jih lahko hitro in enostavno priredijo še tako zahtevnemu uporabniku. V nadaljevanju nam bodo predstavili nekaj modelov, ki jih pri svojem poslovanju uporabljajo njihovi uporabniki:

  • Interna računovodstva – skeniranje dokumentacije, optična prepoznava vsebine dokumenta, uvoz dokumentacije, proces 'potrjevanja' računa, uvoz podatkov v ERP.
  • Računovodski servisi: Stranka skenira dokumentacijo, dodajanje dokumentacije v DMS sistem mDocs, računovodja dostopi do dokumentov v elektronski obliki in jih uvozi v ERP.
  • Dokumentacija se skenira že na Pošti, računovodstvo ali računovodski servis prejme dokumentacijo v elektronski obliki, stranka prejme papirne originale.

Z veseljem bodo odgovarjali tudi na vaša vprašanja! 




Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 2. 6. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160607 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si