Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Celovite pozitivne izkušnje zaposlenih

4. 11. 2021

9.00 začetek
10.00 zaključek

VIRTUALNO

Udeležba je brezplačna.

Prednost pri zasedbi razpoložljivih mest imajo prednost člani GZDBK. 


ePRIJAVA






"Celovite pozitivne izkušnje zaposlenih"
O tem se veliko govori, vendar kaj to zares pomeni in kako se zagotovi?

Z izjemnimi spremembami v naši družbi, gospodarstvu in podjetjih, je način, kako zaposleni doživljajo svoje delo, postal pomembnejši kot kdaj koli prej. Opažamo pojav novih dejavnosti, namenjenih dobrim izkušnjam zaposlenih. Dobre izkušnje zaposlenih, pozitiven odnos do angažiranosti in uspešnosti so osnova za zadovoljstvo strank ter višje prihodke podjetja.

Podjetja vse bolj prepoznavajo ljudi kot svoje največje bogastvo, zato vlagajo v pozitivne izkušnje zaposlenih.


 


Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

 

  • Kaj se je spremenilo pri doživljanju dela?
  • Zakaj so izkušnje zaposlenih pomembne?
  • Kako zagotavljati pozitivne izkušnje?
  • Kako spremljati in meriti uspeh?

 

 

Izobraževanje je namenjeno: 
direktorjem podjetij, direktorjem kadrovskih služb in kadrovskim vodjem.

 

Predavateljica
Jasmina Ridzi 

 

Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri

Soustanoviteljica podjetja Amitas. Strokovnjakinja za izgradnjo modelov kompetenc, vzpostavitev kadrovskih procesov in profiliranje zaposlenih. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter od leta 2004 v podjetju Amitas. Poslovno znanje in bogate izkušnje prepleta z raziskovanjem in poznavanjem človeške psihe.

 

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si,