Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Različne oblike zaposlitve in druge možne oblike opravljanja dela – pravni in stroškovni vidik

26. 1. 2022

13.00 začetek
15.00 zaključek

VIRTUALNO IN S POSNETKOM

Praktična naravnanost tega seminarja bo vsem prihranila marsikatero skrb in razjasnila pojme, ki se vam mogoče v tem trenutku zdijo neobvladljivi.

Kotizacija

Člani: 97 € + DDV
Ostali: 137 € + DDV

Pri udeležbi več oseb iz istega podjetja je kotizacija na osebo; za člane 53 € + DDV, za ostale 79 € + DDV.


e-PRIJAVA



Ni nujno, da so vsi, ki pri delodajalcu opravljajo delo, pri njem zaposleni na podlagi pogodbe o zaposlitvi. Dovoljene so tudi druge oblike opravljanja delo, kot so delo upokojencev, kratkotrajno delo družinskih članov, podjemna in avtorska pogodba, študentsko delo ipd. Pogledali si bomo, kdaj lahko delavec opravlja delo na podlagi drugih pogodb in kdaj mora biti redno zaposlen. Predavateljica bo tudi predstavila konkretne izračune, koliko delodajalca določena oblika dela stane. Poudarila bo, kdaj mora delodajalec delavca prijaviti za poškodbe pri delu in kdaj mora delavec imeti pogodbo pri sebi, tudi, ko dela. Ogledali si bomo tudi prakso inšpektorata za delo in Fursa, ki nadzoruje delo na črno.


Izobraževanje bo potekalo preko spleta, s posnetkom. 



Vljudno vabljeni!

PROGRAM
 

 

  • Pogodba o zaposlitvi za določen čas, nedoločen čas.
  • Pogodba o zaposlitvi s polnim in krajšim delovnim časom.
  • Dopolnilno delo.
  • Delo s krajšim delovnim časom zaradi starševstva ali invalidnosti.
  • Pogodba o zaposlitvi za delo na domu.
  • Pogodba o zaposlitvi s poslovodnimi osebami ali prokuristi in vodilnimi delavci.
  • Razmejitev med delovnim razmerjem in drugimi oblikami opravljanja dela.
  • Kratkotrajno delo.
  • Začasno ali občasno delo upokojencev.
  • Začasno ali občasno delo študentov in dijakov.
  • Avtorska in podjemna pogodba.
  • Prikaz stroškovnega vidika opravljanja dela po civilnih pogodbah.


Izobraževanje je namenjeno:

√ ključnim odločevalcem v podjetju, ki so odgovorni za delovna razmerja z delavci oz. njihovim sodelavcem, ki urejajo zadeve vezane na delovna razmerja in  
√ tistim, ki jih vsebina zanima.

Praktična naravnanost tega izobraževanja vam bo prihranila marsikatero skrb in razjasnila pojme, ki se vam mogoče v tem trenutku zdijo neobvladljivi.

Predavateljica: 
mag. Nina Scortegagna Kavčnik

Davscine | IKS | Digitalna revija za računovodstvo, davščine in financemag. Nina Scortegagna Kavčnik je specializirana za področje delovnega prava in je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s. p. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije. Je predavateljica na fakulteti ter višjih šolah. Predava tudi na strokovnih konferencah kot so Dnevi delovnega prava in socialne varnosti. Je avtorica več kot 300 strokovnih in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za interventno zakonodajo. Več o njej si lahko preberete na www.ninascortegagna.si.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo le na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 24. 1. 2022. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20220126 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si