Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Ključni postopki v procesu prodaje ali nakupa podjetja

seminar

25. 5. 2022

9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 odmor
12.30 nadaljevanje
13.30 zaključek

Trajanje: 5,5 ur

Kotizacija

Člani: 179 € + DDV
Ostali: 210 € + DDV

Pri udeležbi več oseb iz istega podjetja je kotizacija na osebo:
za člane 127 € + DDV, za ostale 179 € + DDV.


e-PRIJAVA


Ker nakup ali prodaja (dela) podjetja praviloma zahteva časovni in finančni angažma kupca/prodajalca, je pred samo odločitvijo o transakciji dobro poznati postopek, ki nas čaka in se zavedati, da ta lahko traja tudi več mesecev. Če ste v postopku nakupa in/ali prodaje (dela) podjetja ali gre za tematiko, s katero ste poslovno povezani, potem boste na tem seminarju pridobili informacije, ki vam bodo v pomoč, pri obvladovanju takšnih postopkov in seveda pri sprejemanju odločitev, ki so pri teh postopkih potrebne.


Kdaj
: sreda, 25. maja 2022, ob 9. uri
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11, Novo mesto) - II. nadstropje // virtualno

Vljudno vabljeni!

Vsebina

• Kratek pregled običajnega poteka postopka prodaje ali nakupa od A do Ž
• Davčni, finančni in pravni skrbni pregled – na kaj se osredotočiti
• Kaj moramo vedeti o ocenjevanju vrednosti podjetja
• Glavni elementi, ki lahko vplivajo na oceno vrednosti podjetja
• Davčne posledice nakupa ali prodaje podjetja z vidika kupca in prodajalca


Seminar je namenjen:

√ lastnikom podjetij,
√ direktorjem in drugim vodilnim delavcem v podjetjih,
√ finančnikom,
√ pravnikom v podjetjih in odvetnikom,
√ svetovalcem in drugim sodelavcem v podjetjih, kot so davčni svetovalci in revizorji,
√ zaposlenim v računovodskih in finančnih podjetjih,
√ zaposlenim v računovodskih servisih,
√ ocenjevalcem.

Praktična naravnanost tega seminarja bo vsem prihranila marsikatero skrb in razjasnila pojme, ki se vam mogoče v tem trenutku zdijo neobvladljivi.

Predavatelji: 
Maruša Hauptman, mag. Mitja Černe, Karin Lušnic, Irena Kamenščak

Maruša Hauptman, BDO Revizija d.o.o., je pooblaščena revizorka in preizkušena preiskovalka prevar, ki se poleg revizije računovodskih izkazov vrsto let ukvarja z opravljanjem finančnih skrbnih pregledov ter forenzičnimi preiskavami, prav tako pa predava na seminarjih na temo računovodskih standardov in analize poslovanja.





Mitja Černe, BDO Svetovanje d.o.o., je davčni svetovalec za področje direktnih davkov. Ima izkušnje na področju davčnega svetovanja, davčnega načrtovanja, statusnih preoblikovanj, preventivnih davčnih pregledov in skrbnih pregledov pri domačih in mednarodno organiziranih skupinah. Bil je slovenski predstavnik davčnih svetovalcev v evropskem združenju CFE za področje direktnih davkov. Kot predavatelj sodeluje v izobraževalnih programih pri številnih izvajalcih. Kot soavtor je objavil nekaj knjig. Redno objavlja strokovne članke z davčnega področja. Deluje tudi kot pooblaščenec svojih strank pri izvajanju davčnih inšpekcijskih nadzorov.

Karin Lušnic, je pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij z veljavno licenco in dovoljenjem za delo Slovenskega inštituta za revizijo in akreditirana ocenjevalka podjetij z licenco ameriškega združenja ocenjevalcev vrednosti (American Society of Appraisers). Poslovno pot je začela v družbi KPMG Svetovanje d.o.o., od leta 2008 dalje je vodila in delala v podjetju KLBV, od leta 2019 pa v družbi BDO Svetovanje d.o.o. in se vseskozi aktivno posveča področju ocenjevanja vrednosti. Od leta 2007 je kot predavateljica vključena v programe izobraževanja ocenjevalcev vrednosti na Slovenskem inštitutu za revizijo. Je članica odbora sekcije pooblaščenih ocenjevalcev vrednosti na Slovenskem Inštitutu za revizijo, kakor tudi članica Delavne skupine (AFWG-Advisory Forum Working Group) pri Odboru za Mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (IVSC).

Irena Kamenščak, je zaposlena na BDO Svetovanje d.o.o., kot vodja pravnega oddelka. Specializirana je predvsem za področje dohodnine, delovnega prava, zakonodaje o socialni varnosti ter korporacijskega in civilnega prava. Je avtorica številnih člankov na temo davčne zakonodaje, zakonodaje o delu ter socialne varnosti, ki so bili objavljeni v različnih publikacijah. Prav tako predava o obdavčitvi dohodnine, delovnem pravu in zakonodaji o socialni varnosti.

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, posnetek in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 20. 5. 2022. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20220525 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si