Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Nove tehnologije v komuniciranju

seminar

Program

15.00 Začetek
16.30 Zaključek

Trajanje: 2 pedagoški uri

Kotizacija

Člani GZDBK in PRSS: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

Seminar organiziramo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.

Kdaj: torek, 6. marec 2012, ob 15.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj seminarja:
Udeleženci bodo na seminarju pridobili vpogled v aktualne trende poslovanja prek svetovnega spleta, vplive na komunikacijsko panogo in stroko ter kako se na vsa ta nova dogajanja učinkovito odzvati oz. jih upravljati.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

Vse odkar je bil svetu predstavljen splet, smo leto za letom priča velikim spremembam na področju tehnologij komuniciranja, navad in odločitev uporabnikov/potrošnikov ter spremenjenim pogojem poslovanja, ki vodijo tudi v številne spremembe v različnih gospodarskih sektorjih, velik vpliv pa imajo tudi na način, kako izvajamo projekte, organiziramo delo in na sploh vzdržujemo in razvijamo komunikacijo s ključnimi deležniki, ciljnimi trgi in javnostmi.

Vloga komunikatorjev v tem visoko omreženem svetu je povezovati interese različnih oddelkov, učinkovito razvijati strategije in učinkovito upravljati z identiteto, ugledom, dostopnostjo ter vidnostjo podjetja v omreženem svetu. Ker pa je platforma interneta povezovalna, še nikoli doslej niso bile potrebne kompetence tako različnih znanj, veščin in osebnih naravnanosti pri doseganju vrhunskih rezultatov.

Na dogodku si bomo pobližje pogledali nekatere ključne zakonitosti poslovanja v spletnem okolju, se dotaknili trendov, predvsem pa se bomo osredotočili na konkretne izzive udeležencev seminarja.

Ciljna skupina slušateljev

  • strokovnjaki za odnose z javnostmi, komuniciranje,
  • vodje marketinga in tržnega  komuniciranja,
  • strokovnjaki za družabna omrežja,
  • oglaševanje prek spleta,
  • tržno komuniciranje,
  • prodaja,
  • upravljalci »multichannel« strategij.

Predavatelj
Primož Žižek, MBA

Je partner in soustanovitelj spletnega podjetja E-laborat in direktor Zavoda Tovarna, novi mediji in multikultura. Z internetom se poslovno ukvarja od leta 1997. Vodil je marketing, prodajo in komuniciranje pri Najdi.si, bil podpredsednik sveta za E-upravo pri Mestni občini Novo mesto ter vodja posveta E-izzivi lokalnih skupnosti – E-Europa, soustanovitelj IABC Slovenija ter reden predavatelj s področja odnosov z javnostmi in interneta pri Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR). Svetovalne izkušnje ima na področjih gospodarstva in podjetništva, javne uprave in nevladnih organizacij. Bil je vodja projekta izgradnje prve digitalne zbirke podatkov javnih organov v lokalnih skupnostih Slovenije, direktor Razvojnega foruma 2000 - Trajnostni razvoj in dediščina. Predava in vodi delavnice v številnih organizacijah in dogodkih: NetFork, Net konferenca, Ekonomska fakulteta, Londonska šola za odnose z javnostmi, Gea Colege … Objavil je več deset strokovnih prispevkov v različne slovenske medije ter je urednik več spletnih medijev in časopisov.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK in PRSS. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1. 3. 2012. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20120306 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Polona Muhič (07 33 22 180, polona.muhic@gzdbk.si); Teja Lesjak (07 33 12 257, teja.lesjak@krka.biz).