Marketinški minimum, ki je sploh dopusten za podjetnike
delavnica
Program
10.30 začetek
12.00 zaključek
Trajanje: 2 pedagoški uri
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 30 € + DDV
Kdaj: četrtek, 13. september 2012, ob 10.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj delavnice:
Spoznati osnove marketinga kot ključne podporne funkcije prodaji in drugim funkcijam v podjetju – kaj so ključni elementi marketinga, ki lahko povečajo učinkovitost prodaje oziroma podjetja.
Vljudno vabljeni!
Iz vsebine:
- Osnovne funkcije marketinga.
- Kaj pomeni tržiti & prodajati v praksi?
- Marketinški proces. Analiza, cilji, strategije.
- Trg: B2B , B2C.
- SWOT analiza.
- Implementacija – tržni načrt.
- Jedro marketinškega sistema (4P: izdelek, cena, promocija, distribucija + 3 P za storitve).
- Kaj je najpomembnejša naloga marketinga v recesiji?
- Globalni trendi v marketingu.
Predavateljica
mag. Brigita Lazar Lunder, univ.dipl.ekon., MBA, višji predavatelj
Združuje kombinacijo akademskega znanja in izjemno uspešnih primerov trženja v B2B in B2C v energijsko in idejno nabite delavnice. Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Geodetski inštitut RS, Cankarjev dom, Uradni list RS , Hidria d. d., IMP Klimat d. d., Sava Tires , Studio moderna d. o. o., Europcar rent a car , Cankarjeva založba d. d., Slovenijales Moskva, Globtour.
Predavateljske izkušnje: Konferenca Napredni poslovni pristopi 2012, Primorski sejem 2012, Teden vseživljenjskega učenja 2012, Ekonomska fakulteta Ljubljana (podiplomski študij), Jub d. o. o., Kompetenčni center za kadre kemijske industrije (KoCKE) in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, interna izobraževanja ter izobraževanja za poslovne partnerje Hidria d. d., Studio Moderna d. o. o., IMP Klimat d. d. – Moskva.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila.
Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 7. 9. 2012. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20120913-01 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatne informacije: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji