Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

“Podjetja proizvajajo izdelke, potrošniki kupujejo blagovne znamke.” J. N. Kapferer

predavanje

Program

15.00 začetek
16.30 zaključek

Trajanje: 2 pedagoški uri

Kotizacija

Člani GZDBK in PRSS: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

Predavanje organiziramo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi. 

 

Kdaj: torek, 27. november 2012, ob 15.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj predavanja:
Namen predavanja je osvežiti zavedanje, s kakšnim bogastvom upravlja vsak, ki s svojim delovanjem vpliva na blagovno znamko (korporativno, izdelčno ...). Predavanje bo ponudilo tudi nekaj konkretnih orodij za lažje razumevanje in definiranje lastnih blagovnih znamk.  

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

Blagovne znamke s svojimi vrednotami in identiteto nagovarjajo svoje občinstvo na edinstven način. Predstavljajo močno vez med vsemi deležniki in obenem nosijo konkretno finančno vrednost. Na predavanju bo predstavljeno, kako nastane močna blagovna znamka, kako upravljati z njo in kaj so njeni ključni dejavniki. Predstavljena bosta tudi konkretna primera iz Slovenije in tujine.

Predavateljica 
Špela Levičnik Oblak


Predavateljica je direktorica LUNA TBWA in regijska direktorica TBWA CEE za regijo Adriatic. V oglaševalski stroki ima več kot 20 let izkušenj. Med leti 1996 in 2002 je vodila mednarodno agencijo Grey Ljubljana, pred tem je delala v družbah Kompas Design in Pristop. Leta 2002 se je zaposlila v agenciji LUNA TBWA kot pomočnica direktorja, leto pozneje je postala direktorica te družbe in leta 2008 še regijska direktorica LUNE TBWA CEE/Adriatic, ki vključuje vodenje držav bivše Jugoslavije in Bolgarije. Aktivno sodeluje v slovenskem stanovskem združenju v okviru SOZ, je članica Upravnega odbora združenja slovenskih agencij in članica Upravnega odbora SOZ. V letu 2011 je bila predsednica 20. Slovenskega oglaševalskega festivala. Redno predstavlja dokumente Dobre prakse na Fakulteti za družbene vede. Predavateljica je tudi članica Društva za marketing in Združenja managerjev.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 21. 11. 2012. V nasprotnem primeru kotizacijo obračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20121127 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Polona Lindič, 07 33 22 180, polona.muhic@gzdbk.si ali Teja Lesjak, 07 33 12 257, teja.lesjak@krka.biz