Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

4 prodajne strategije za povečanje prodaje in dobička

dvodnevno usposabljanje

Program

11.00 začetek
13.00 odmor za kavo 
13.30 nadaljevanje 
15.30 zaključek

Trajanje: 4,5 ur/dan

Kotizacija

Člani: 249 € + DDV  
Ostali: 498 € + DDV

Ne zamudite te posebne ponudbe, saj je v navedeni ceni za člane GZDBK zajet kar 
50 % popust od redne cene, ki jo za primerljiva izobraževanja sicer imajo pri Lisac&Lisac! 

Dvodnevno usposabljanje organiziramo v sodelovanju s podjetjem Lisac&Lisac. 

Ne spreglejte tudi usposabljanja v oktobru: Kako pripraviti ponudbo (pisno), ki jo bodo vaše potencialne stranke prebrale in kupile? ›

Kdaj: ponedeljek, 22. in 29. september 2014, ob 11.00
Kje: v hotelu Terme Šmarješke Toplice (Bela dvorana II)

Namen in cilj usposabljanja:
Razkrili vam bomo 4 praktične prodajne strategije, s pomočjo katerih boste lahko prodali več, imeli manj ugovorov glede cen, konkurečne pnonudbe pa sploh ne bodo relevantne. In kar je najpomembnejše, stranke bodo začele iskati prav vas! Prodajati pa je lepo in zabavno, če prodajate strankam, ki so v naprej odločene, da kupijo in to ravno pri vas. Želite ustvariti takšno prodajno situacijo? 

Vljudno vabljeni!

4 prodajni preboji!

Samo 4 stvari morate spremeniti, izboljšati in lahko boste oblekli dolgo »krilo«, strank bo dovolj in borile se bodo za nakup pri vas.

Kaj podjetnikom v resnici prinaša neodvisnost?

Preveč strank! Če jih je preveč, vi odločate o tem, s kom boste poslovali in koliko boste računali. Če jih ni dovolj, potem odločajo stranke.

Ste za spremembo?

 

Na dvodnevnem usposabljanju bo poudarek na slednjem:

  • Kako prepričati kupce, da pozabijo na svoj ustaljeni način kupovanja? Saj veste, nekateri se »morajo držati« nekih pravil. Ampak v resnici ni tako. Če si res želijo, bodo pozabili na svoja pravila. "Večkrat se mi je že zgodilo," nam je zaupal predavatelj, "da so nas izbrali na razpisih, kjer je bila odločilna cena, čeprav je bila naša ponudba najdražja. Kršili so svoja pravila, ker so se vnaprej odločili, da želijo prav našo storitev."
  • Kako se izogniti neposredni tekmi s konkurenco? Naj raje kupci razmišljajo o tem, kako kupiti pri vas, in to pod vašimi pogoji. 
  • Zdravilo proti znižanju cen. Povedano drugače, kako narediti vaš izdelek, storitev tako unikatno, da ni več primerljiva s konkurenco. Cene nižajo samo tisti, ki prodajajo nekaj, kar je zelo podobno tistemu, kar prodaja konkurenca. Če pa prodajate nekaj, za kar stranke mislijo, da je unikatno, vi določate cene.
  • Razumeti morate, kaj prodaja v resnici je. Prodaja ni storitev, ni zabavanje strank, ni svetovanje, nič podobnega. Ena sama beseda, sestavljena iz 5 črk, natančno definira prodajo.

Predavatelj
mag. Aleš Lisac


Mag. Aleš Lisac je vodil podjetja v petih državah. Je avtor, predavatelj, marketinški svetovalec. Njegovi nasveti delujejo. Aleš je s svojim delovanjem, nasveti, predavanji, knjigami, mesečnikom Korak pred konkurenco, blogom Dnevnik marketinškega guruja vplival na več kot 85.000 podjetnikov in drugih ljudi, ki jih zanima uspeh v poslu in življenju nasploh. Podiplomski študij menedžmenta je končal na Univerzi Clemson v ZDA.

Dvakrat je bil izbran za profesorja leta na Gea Collegeu, leta 2006 pa mu je inštitut Sofos podelil naziv "predavatelj leta". Kot marketinški svetovalec je deloval vsaj v petnajst različnih panogah. Predaval je v 13 državah, je edini Slovenec, ki predava v Londonu na EADIM – Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga.

Aleš velja tudi za odličnega pisca prodajnih pisem in oglasov. Organizira edino marketinško tekmovanje na svetu, kjer zmagovalca ne določi žirija, temveč zmaga tisti, ki proda (naj)več.

Podjetje Lisac & Lisac, ki ga vodita z bratom, je od ustanovitve poslovalo s 87 % največjih slovenskih podjetij in s 44 % hitro rastočih slovenskih podjetij. Svoje bogate izkušnje je pripravljen deliti tudi z vami.

Marketinški genij, guru, čarovnik? Niti ne. Je pa človek, ki vam bo pomagal brez večjih investicij in hudih naporov vaš posel napraviti bolj dobičkonosen.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 15. 9. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 2014092229 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si