Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kaj oglaševanje na Facebooku prinese podjetju?

delavnica

Program

13.00 začetek
15.00 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani: 25 € + DDV
Ostali: 50 € + DDV

Delavnico soorganiziramo s podjetjem MEDIODROM, d. o. o. 

Kdaj: torek, 3. marca 2015, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj delavnice:
Prisotnost (oglaševanje) na Facebooku (FB), bi moral biti del marketinške strategije vseh podjetij na trgu, ne glede, ali gre za trženje proizvoda ali storitve, ne glede, ali gre za direktno ali posredno prodajo. Dobra novica je, da so na FB lahko tudi majhna podjetja konkurenčna. Število uporabnikov (še vedno) raste in priložnosti za uspeh je zares veliko, a z razmeroma majhnim vložkom v to dejavnost podjetja/podjetnika. Torej, ali bi radi z nami prediskutirali, koliko je pravzaprav potrebno vložiti za dobre rezultate?

Vljudno vabljeni!

Iz vsebine:

 

  • Kako je lahko Facebook primeren za moj posel?
  • Postaviti si moramo cilje prisotnosti/oglaševanja na FB
  • Oblikovati moramo svojo prisotnost (blagovno znamko) na FB
  • Opredeliti in prepoznati svojo ciljno publiko
  • Izdelati komunikacijski načrt in dinamiko upravljanja FB profila
  • Opredeliti svoje produkte/storitve in jih pokazati na domiselen in privlačen način
  • Koliko časa rabimo za preverjanje rezultatov in kako jih lahko preverjamo?

Kako je to povezano s preračunavanjem optimalne višine vložka za oglaševanje na FB? Konkretno. FB oglaševanje le en od načinov za večanje vaše prepoznavnosti in tako tudi povečano doseganje vaših kupcev. Zato je potrebno paziti, da je vaša pojavnost tudi na drugih kanalih preudarno urejena. Tako bo učinek na FB lahko še boljši! 

Ključne koristi, ki se jih lahko obetate od dobrega upravljanja FB, so:

  • pridobite si nove "oboževalce" in "sledilce",
  • ugotavljate njihove značilnosti, njihove navade,
  • povečate bazo e-naslovov,
  • povečate povpraševanje in posledično prodajo in
  • pri zelo majhnem vložku, s preudarnim a domiselnim urejanjem FB profila, lahko smiselno zmanjšate dosedanje vlaganje v marketing na bistveno dražjih medijskih kanalih, ki jih tudi sicer imate na voljo.


Torej, ali so vaši izgovori, da se tega ne bi lotili, še vedno tako močni? Skupaj jih lahko pretehtamo in najdemo odgovor, kako se da. 

Predavateljica 
Milena Jakovljević


Milena Jakovljević je vodja digitalnega marketinga v podjetju MEDIODROM, d. o. o., pred tem je delala v agencijah DraftPan/FCB in Smart Ad. Je specialistka za digitalni nastop podjetij na svetovni splet.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 25. 2. 2015. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150303 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.