Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Zakaj samo strokovnost pri VODENJU IZ SREDINE ni dovolj?

seminar

Program

9.00 začetek
15.45 zaključek

Trajanje: 8 pedagoških ur

Kotizacija

Člani: 110 € + DDV
Ostali: 170 € + DDV

Število udeležencev je omejeno!

Kdaj: torek, 10. marec 2015, ob 9.00 
Kje: podatek v pripravi

Namen in cilj dogodka  

"99 % celotnega vodenja ne prihaja iz vrha, pač pa iz sredine posamezne organizacije". Kaj vi menite?

Vodenje sodelavcev je zahtevna veščina, ki jo je treba nenehno uriti, saj je dinamika v kateri danes živimo in delamo kompleksna in zahtevna. Veščine, ki jih potrebuje vodja, lahko pridobite in razvijate z našimi izobraževanji. Prav nikoli pri vodenju ne morete vedeti preveč.

Na seminarju »Vodenje iz sredine« bomo obdelali najpogostejše mite o vodilnem položaju in vplivu. Seznanili se bomo z osnovnimi orodji, kako razvijati svoj vpliv iz katerekoli pozicije znotraj organizacije. Kot sredinski vodja pogosto nimamo možnosti odločanja, imamo pa odgovornost, da realiziramo zastavljene cilje. Eno od najpogostejših zmotnih prepričanj je, da vodenje prihaja zgolj iz položaja oz naziva, ki ga ima vodja na formalni ravni v organizaciji. Učinkovit vodja, ki tudi na neformalni ravni udejani svojo vodstveno vlogo, je uspešnejši, saj prvenstveno lahko uporablja moč argumentov in izjemoma argument moči pri svojem vsakdanjem vodenju sodelavcev.

Vljudno vabljeni!

Vsebina:

  • Kaj pomeni vplivati skozi naše vodenje?
  • Vodenje v vse smeri - navzgor, počez in navzdol - od nas zahteva, da se naučimo različne vodstvene spretnosti in veščine.
  • Zakaj je pomembno, da vodstvo organizacije (ali lastnik podjetja) svojim vodjem, da vodijo?
  • Kako gradimo svoj vpliv kot sredinski vodja in zakaj ne drži prepričanje, kako ne moremo nič narediti, ker nismo (kot vodja na vrhu) na vrhu.


Enodnevni seminar traja 8 ur. Udeleženci na seminarju dobijo odgovore na vprašanja s področja vodenja iz sredine, navedejo lahko primere pri katerih želijo izvedeti mnenje ter dobijo napotke, ideje in predvsem motivacijo za še boljše in bolj učinkovito delo v prihodnje.

Ne spreglejte tudi seminar: Zakaj samo strokovnost pri SITUACIJSKEM VODENJU ni dovolj? (ki bo potekal 15. 4. 2015). 


Predavateljica 

Sonja Peklenik  

Tjaša Milošič Sonja Peklenik je svoje dolgoletne izkušnje s področja prodaje, marketinga in vodenja pridobivala v domačih in tujih podjetjih. Na svojih seminarjih udeležence usmerja k njihovi profesionalni vlogi, ki jo imajo v svojem delovnem okolju. Motivira jih za kreativno udeležbo pri soustvarjanju rezultatov, identifikacijo in pripadnost podjetju ter prevzemanje odgovornosti za lastne rezultate.

Ob slednjem je direktorica strokovnih programov in trenerka hitrega branja pri podjetju Kratos, d. o. o. ter predavateljica vsebin Poslovne komunikacije. Svoje dolgoletne izkušnje s področja prodaje, marketinga in vodenja je pridobivala v domačih in tujih podjetjih. Na svojih seminarjih udeležence usmerja k njihovi profesionalni vlogi, ki jo imajo v svojem delovnem okolju.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, pogostitev, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 5. 3. 2015. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150310 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.