Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako v 6 mesecih do 25% več prodaje preko spleta in strank, ki vas priporočajo drugim?

delavnica

Program

9.00 začetek
11.30 odmor ob kavi in prigrizku
12.00 nadaljevanje
14.00 zaključek

Trajanje: 5 ur

Kotizacija

Člani: 95 € + DDV
Ostali: 140 €+ DDV

Ob prijavi več oseb iz istega podjetja je kotizacija za člane 75 €+ DDV na osebo in za ostale 110 €+ DDV na osebo.)

Kdaj: četrtek, 4. februar 2016, ob 9.00 

Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj delavnice:
Udeležence osvestiti, da se danes vse več kupcev seli na internet in da je od njihovega internet marketinga odvisno, kako uspešni bodo.
Udeležence seznaniti s strategijami, kako nagovoriti idealno stranko in katero “vabo” ji ponuditi, da jim bo z veseljem zaupala e-naslov.
Udeležence tako opremiti, da bodo po delavnici znali kreirati spletne vsebine, ki jih bodo njihovi uporabniki z veseljem brali in delili.
Udeleženci bodo spoznali napredne strategije, s pomočjo katerih bodo hitro vzpostavili sistem za pridobivanje spletnih naročnikov.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

  • Internet je spremenil trg 21. stoletja. Kaj morate vedeti o tem in zakaj je to pomembno za dvig prodaje v vašem podjetju?
  • Kako ugotovite, kdo so tisti, ki jih zanima vaša ponudba in kako jih nagovorite?
  • S kakšnimi vsebinami se pozicionirate na trgu, da vam bodo kupci hitreje zaupali, se vračali na vaše spletne strani in vas priporočali dalje?
  • Kako obiskovalca vaše spletne strani prepričate, da vam zaupa svoj e-naslov, ki je prvi korak do nakupa?
  • Kako oblikujete strategijo in katera orodja spletna orodja lahko uporabite, da boste obiskovalca spremenili v kupca? 


Delavnica je namenjena:

  • Podjetjem oziroma podjetnikom, ki se zavedajo, da bodo svoj posel najhitreje in dolgoročno razširili s pomočjo kvalitetnih spletnih vsebin, relevantnih za prejemnike.
  • Zaposlenim v marketingu, ki iščejo nove načine za večjo prepoznavnost svojih podjetij ter posledično več prodaje.
  • Podjetnim posameznikom, ki izvajajo delavnice, coachinge ali pišejo knjige in so trdno odločeni na novo pridobljeno znanje takoj prenesti v prakso.
  • Posameznikom, ki se želijo drugače predstaviti svoji ciljni skupini in dobro vedo, da takšne priložnosti, kot jo omogoča današnja tehnologija, ne smejo izpustiti.

mag. Maja Novak

Mag. Maja Novak je izobraževalna trenerka in ekspert za vsebinski in video marketing. Je ustanoviteljica podjetja Akademija za inovativni marketing. Maja, skupaj s svojo ekipo sodelavcev, pomaga podjetjem, da s kreiranjem in promocijo prodornih spletnih vsebin, v kratkem času, zgradijo široko mrežo potencialnih strank.

 





Kristjan Zemljič

Kristjan Zemljič je marketinški strateg in poslovni coach. Je ustanovitelj podjetja OdobrenO, ki je specializirano za pridobivanje EU sredstev. Marketinška in prodajna znanja uspešno uporablja za pridobivanje strank med srednjimi in velikimi podjetji, tako v Sloveniji kot tuijini. 









 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo le na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1.  2. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160204 + matična številka vašega podjetja. 
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990. 
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si