Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Ali imate 'pravilno' urejeno davčno potrjevanje vaših računov?

Dobra praksa člana

Program

8.30 začetek
10.30 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

 

Dobro prakso člana tokrat organiziramo v sodelovanju s podjetjem Biro Bonus. 

 

Kdaj: petek, 20. maj 2016, ob 8.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj srečanja je delitev dobre prakse naših članov:
Letos so morala vsa podjetja, ki pri svojem vsakodnevnem delu poslujejo z gotovino, vzpostaviti ustrezen sistem 'davčnih blagajen'. Številni so se v tej zahtevi znašli s kopico nejasnosti in težav, mnogi pa še danes nimajo optimalno urejenih (razčiščenih) zadev. Nekateri so razvili in implementirali številne dobre ter ustrezne rešitve. Med temi je tudi naš član, podjetje Biro Bonus, ki opravlja računovodske storitve za podjetja in podjetnike. V času prehoda na nov sistem in v začetnih mesecih veljave zakona so si nabrali veliko uporabnih znanj in izkušenj ter vzpostavil številne optimalno delujoče ter funkcionalne rešitve za svoje stranke. 

Svoje nasvete in izkušnje nam bosta zaupali Marija Tomc Muc, članica izvršilnega odbora SRS, direktorica računovodskega servisa Biro Bonus ter njena sodelavka mag. Zlatka Ilešič






Vljudno vabljeni! 

Vsebina

Dobro prakso našega člana bomo delili tako, da bomo najprej odgovorili na spodnja vprašanja, v nadaljevanju pa bomo skupaj z vami o njih tudi razpravljali. 

  • Kaj je davčno potrjevanje računov?
  • Kako začeti?
  • Kdo je zavezanec za davčno potrjevanje in kdo ni?
  • Davčno potrjevanje računov ni samo sebi namen - kaj vse država lahko kontrolira na ta način?
  • Kako ravnati v primeru nedelovanja opreme ali interneta?
  • Ali pravilno davčno potrjujem račune - kontrolni vprašalnik?
  • Kako lahko ravnamo v prehodnem obdobju in do kdaj je to?

Z malo drugačnim pristopom vam želimo omogočiti možnost razprave o perečih vprašanjih te tematike. Teme dobre prakse člana lahko prilagajamo trenutnim vročim izzivom in vašim željam - vprašanjem. Vaše predloge/želje o temi naslednjih srečanj sprejemamo na elektronskem naslovu nina.sab@gzdbk.si.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 17. 5. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160520 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.