Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Psihologija in etika prodaje

TRENINGI PRODAJE

Program

08.30 začetek 
10.00 odmor za kavo
10.30 nadaljevanje 
12.30 zaključek

Trajanje: 3,5 ur

Kotizacija

Člani: 150 € + DDV 
Ostali: 195 € + DDV

Pri udeležbi več oseb iz iste organizacije je kotizacija na osebo za člane 115 € + DDV, za ostale 150 € + DDV.

TRENINGI PRODAJE:
Prodaj drugače 20.9.2018
Prodaj po telefonu 16.10.2018
Prodaj na sestanku 23.10.2018
Napiši in prodaj 6.11.2018
Psihologija in etika prodaje 20.11.2018



TRENINGI PRODAJE je izobraževalni program, ki zajema vrsto posamičnih delovno učnih srečanj. Zaradi intenzivnosti srečanj se ta izvajajo le za majhno skupino udeležencev. Tematsko se srečanja dopolnjujejo, a ni pogojenosti vsebine s predhodnimi srečanji. 

Peto srečanje namenjamo psihologiji in etiki prodaje. V prodaji se združijo znanja različnih ved, zlasti tudi psihologije. Osnovno poznavanje psiholoških profilov izkušen prodajnik uporabi za boljšo izrabo svojega prodajnega procesa, učinkovitejšo komunikacijo in uspešnejše delo.

Kdaj: torek, 20. november 2018, ob 8.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Trening bo naravnan izrazito praktično, največ s primeri in produkti podjetij udeležencev. Ker gre za intenziven prodajni trening, se vzpodbuja čim večja komunikacija in sodelovanje udeležencev treninga. Po treningu, ko se nove vsebine in rešitve preizkusijo v praksi, imajo udeleženci možnost brezplačnega posvetovanja po telefonu ali elektronski pošti.

Namenjeno: 

      • Prodajnikom z izkušnjami. 
      • Prodajnikom brez izkušenj, a z dobrim poznavanjem podjetja in produktov. 
      • Vodstvenemu kadru podjetja, ki pri svojem delu tudi vstopajo v prodajni proces. 
      • Administrativnem osebju, ki posreduje klice nadrejenim.


Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

  • Prodajnik 
    • dobro poznavanje samega sebe pripomore k boljšemu delu v prodaji
    • kaj nas motivira in kaj zavira, kako komuniciramo, katere napake delamo
  • Kupec 
    • tudi kupec je oseba s svojimi lastnostmi, ki reagira in se odloča
  • Etika prodaje 
    • pogosto zapostavljeno področje prodaje, ki kupca zadrži ali izgubi

 

"Vrhunski prodajniki znajo najti kupce, odkriti njihove potrebe, vzpostaviti zaupanje, odgovoriti na vse dvome, ugovore in vprašanja kupca, doseči naročilo kupca in najpomembneje - zaključiti prodajo s kupnino kupca. Prodajanje je sklop veščin, ki jih krepi zaupanje vase in strasten odnos osebe, ki prodaja."

Predavatelj
Rok Pavlin

Rok Pavlin je pravnik po izobrazbi in je 10 let intenzivno delal na vseh področjih prodaje - trgovina, klicni center, terenska prodaja, spletna prodaja, prodaja na sejmih, seminarjih in kongresih, kjer se je izkazal tudi kot predavatelj. S svojim delom je uspešno sodeloval pri pripravi in prenovi produktov mnogih podjetij.

V Studiu Moderna je deloval v okviru testne skupine, ki je preizkušala nove pristope pri telefonski prodaji in jih pripravljala za množično uporabo v klicnem centru. Večji del svoje kariere je posvetil družbi Tax-Fin-Lex, kjer je skrbel za gradnjo podobe podjetja na trgu, za prenovo in ustvarjanje novih produktov ter prodajo preko različnih kanalov. Odlikujejo ga bogate prodajne izkušnje, sistematičnost pri iskanju rešitev, naravnan pristop pravnika z veliko mero karizmatičnosti in komunikacijskih veščin.

"Ne verjamem v univerzalne prodajne rešitve, saj ima vsako področje prodaje in vsak trg svoje zakonitosti." Njegova predavanja so prav zato zasnovana kot prodajni treningi, prilagojena udeležencem konkretnega srečanja. Naučil vas bo, kako in kdaj pri svojem delu uporabiti katera prodajna orodja, da bo prodaja res uspešna. Poseben poudarek namenja skrbi za redne stranke. Verjame, da pri prodaji ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 16. 11. 2018. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20181120 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si