Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

WEBINAR: Arhiviranje računovodsko davčne dokumentacije

Program

13.00 začetek
14.30 zaključek

Trajanje: 2 p.u.

Kotizacija

Člani: 49 € + DDV 
Ostali: 59 € + DDV

 

Kdaj: sreda, 10. junij 2020, ob 13.00


Kje: Na vašem delovnem mestu ali od doma!

 

Vljudno vabljeni!

Obravnavali bomo

 

Po oddaji končnih računovodskih in davčnih poročil pristojnim inštitucijam se podjetnikom, računovodjem, … zastavi vprašanje: Ali moram res vse te papirje hraniti? Koliko časa pa? Kje pa je zakonska podlaga za to? Pri arhiviranju računovodskih dokumentov smo dolžni upoštevati različne zakone, kajti del računovodske dokumentacije je podjetnik dolžan hraniti trajno, ostale pa do izpolnitve namena hrambe dokumenta.

Udeleženci se boste seznanili:
• z zakonsko podlago v vezi odpiranja, vodenja in arhiviranja knjigovodskih listin in poslovnih knjig,
• nujnosti zagotavljanja revizijske sledi z vidika elektronskih dokumentov ter
• z konkretnimi roki hranjenja posamezne računovodsko-davčne dokumentacije v skladu z različnimi zakonskimi določili.

 

Vsebina:

  • Knjigovodske listine in poslovne knjige z vidika Pravil skrbnega računovodenja 2016.
  • Zagotavljanje revizijske sledi z vidika elektronskih dokumentov, e-računov in papirnatih dokumentov.
  • Roki hranjenja računovodsko – davčne dokumentacije v skladu z različnimi zakonskimi določili.

Zaželjena je aktivna udeležba s primeri iz prakse, vaša vprašanja ali dileme lahko predhodno pošljete na e-naslov nina.sab@gzdbk.si. Vsa prejeta vprašanja bodo posredovana predavateljici, odgovore pa boste prejeli na webinarju.

Webinar bo podkrepljen s številnimi dobrimi in slabimi primeri iz prakse!

 

WEBINAR JE NAMENJEN:  podjetnikom, računovodjem in ostalim, ki se pri vsakodnevnem delu soočate z vprašanjem: "Koliko časa kakšen dokument hraniti?".

Predavateljica
Vesna Bartolj Maver

Vesna Bartolj Maver, rojena v Novem mestu, sedaj stanujoča v Kamniku, je preizkušena davčna svetovalka, računovodja in preizkušena notranja revizorka, z več desetletnimi delovnimi izkušnjami z vodenjem službe računovodstva v velikem slovenskem koncernu in vodenjem lastnega podjetja. Svetovalka podjetnikom in upravam družb na področju računovodsko-davčne zakonodaje in statusno pravnega preoblikovanja. Je dolgoletna predavateljica s področja računovodstva, obdavčitve in konsolidacije za različne pravno organizacijske oblike (društva, d. o. o., d. d., s. p.). in hkrati avtorica številnih računovodskih in davčnih člankov. 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, e-gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Posebni pogoji:

Izobraževanje bo potekalo v živo, prek Zoom-a. Snemanje vsebine seminarja in naknadno predvajanje ni dovoljeno!

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 8. 6. 2020. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20200610 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si