Dinamične komunikacije in sedem smrtnih komunikacijskih grehov
seminar
Program
15.00 Začetek
16.30 Zaključek
Trajanje: 2 pedagoški uri
Kotizacija
Člani GZDBK in PRSS: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV
Seminar organiziramo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.
Kdaj: četrtek, 5. maj 2011, ob 15.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj seminarja:
Komunikacijske akcije so danes najmočnejše orožje za prodor na trg. Ob tem ne smemo pozabiti, da je vsa skrivnost v edinstvenosti izdelka. Če tega ni, je vse zaman. Torej, kako ciljati enega, da dosežemo sto in ne več ciljati sto, da dosežemo enega ter zakaj moramo biti v komunikaciji pošteni, kot bi se pogovarjali s prijateljem, če želimo doseči dolgoročne cilje?
Vljudno vabljeni!
Vsebina
Predstavitev demistifikacije novodobnih komunikacijskih procesov za doseganje in preseganje zastavljenih poslovnih ciljev s primeri iz prakse.
Ciljna skupina
Na predavanje ste vabljeni vsi, ki čutite, da klasični oglaševalski prijemi ne prinašajo več pričakovanih rezultatov. Ravno tako vsi dvomljivci, ki se še vedno z veseljem udeležujete raznih festivalov, čeprav veste, da so tam samo večeri zanimivi. Predvsem pa na predavanje povabljeni vsi lastniki podjetij. Vi morate razumeti, da oglaševanje ne potrebuje več ogromna začetna in zelo rizično donosna investicijska sredstva, ampak predvsem razumevanje delovanja novodobnih komunikacijskih modelov.
Predavatelj
Igor Arih
Igor Arih se je rodil leta 1964 v Vodnjanu v Istri. Po desetih letih ustvarjanja v agenciji Futura se je odločil za samostojno pot in ustanovil svojo agencijo Arih. Njegova želja je bila ustvariti agencijo z visoko produkcijo idejnih rešitev. Agencija Arih je agencija polne storitve z mlado, ambiciozno skupino ljudi, ki verjame v ustvarjalnost in odprtost. V njej je trenutno zaposlenih dvanajst ljudi. Pod njenim okriljem delujeta Kokoška, Turbolenza in Wannabesociety.com. Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel že vrsto domačih in mednarodnih priznanj, sprva za grafično oblikovanje in pozneje tudi za oglaševalske akcije. Agencija Arih je prejela tudi več domačih in mednarodnih nagrad na oglaševalskih tekmovanjih kreativnosti.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pijačo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest (30). Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK in PRSS. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 3. 5. 2011. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo:
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20110505 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatne informacije: Polona Muhič (07 33 22 180, polona.muhic@gzdbk.si); Teja Lesjak (07 33 12 257, teja.lesjak@krka.biz)
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji