21. računovodski zajtrk s predavanjem: Imate težave pri izterjavi vaših terjatev v EU?
Program
8.30 začetek
10.30 zaključek
Trajanje: 2 pedagoški uri
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV
Dogodek organizira Sekcija računovodskih servisov. Teme zajtrka se določijo glede na aktualne razmere. Dobrodošli so tudi vaši predlogi. Zaupajte nam jih na nina.sab@gzdbk.si.
Kdaj: torek, 6. november 2012, ob 8.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj računovodskega zajtrka:
Povezovanje članov sekcije in vseh, ki bi si želeli širiti poznanstva in izkušnje na ta način.
Pristopite k sekciji! Pristopna izjava SRS.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
8.30 - 9.30 Predavanje z razpravo: Poslujete s poslovnimi partnerji v EU? Imate težave pri izterjavi vaših terjatev v EU? Ne poznate postopkov sodne izvršbe v EU?
Predaval bo namestnik direktorja pravne službe GZS za zakonodajo s področja gospodarstva, Igor Knez, univ. dipl. prav., vodja projekta Upravljanje terjatev malih in srednjih podjetij pri poslovanju v EU. V okviru projekta »Upravljanje terjatev malih in srednjih podjetij pri poslovanju v EU«, vam bomo predstaviti temeljne postopke in pogoje pri poslovanju na trgih Evropske unije s poudarkom na postopkih izterjave terjatev do tujih poslovnih partnerjev. Prikazali bomo možnosti, ki jih imajo podjetja pri obveščanju in tudi izterjavi dolgov od neplačnikov v Evropski uniji ter značilnosti poenotenih sodnih izvršilnih postopkov v EU. Udeleženci prejmejo tudi gradivo in priročnik z naslovom »Poslovanje in izterjava v EU«.
9.30 - 10.30 Redna seja članov izvršilnega odbora SRS
Dnevni red redne seje IO SRS:
- Pregled zapisnika zadnje seje.
- Uskladitev nadaljnjih računovodskih zajtrkov.
- Finančno računovodski namigi.
- Ostalo.
Z malo drugačnim pristopom vam želimo omogočiti možnost razprave o perečih vprašanjih med stanovskimi kolegi. Teme vsakokratnega zajtrka bomo prilagajali trenutnim vročim temam in vašim željam - vprašanjem. Vaše predloge/želje o temi zajtrka sprejemamo na elektronskem naslovu nina.sab@gzdbk.si.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila.
Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 31. 10. 2012. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20121106-01 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov