Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Upravljanje s stresom

Program

08.30 začetek
10.00 odmor 
10.30 nadaljevanje 
12.00 odmor
12.20 nadaljevanje 
13.50 zaključek

Trajanje: 6 pedagoških ur

Kotizacija

Člani: 110 € + DDV
Ostali: 175 € + DDV

Če se prijavi več oseb iz istega podjetja je za člane 95 € + DDV in za ostale 155 € + DDV, na osebo.

Zagotovite si svoje mesto!



Stresu se ni mogoče (povsem) ogniti ne v zasebnem ne v poslovnem svetu. Prav zato je zelo pomembno, da se tako vodstva podjetij kot zaposleni znajo ustrezno odzivati nanj. Kako se torej lotiti zmanjševanja destruktivne intenzivnosti in škodljivih posledic raznih stresorjev v sklopu svojega poslovanja in dela zaposlenih?  

 

Kdaj: petek, 20. april 2018, ob 8.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

 

O stresu se veliko govori in piše. Tudi naše izobraževanje bo namenjeno temu. Podjetja in zaposleni so zaradi številnih obveznosti že tako (pre)obremenjeni. Ko pa k temu dodamo stresorje, ki so prisotni, se neučinkovito ravnanje z njimi odraža v poslovnih rezultatih, v odnosih, v učinkovitosti in nenazadnje v zdravju ljudi.

Doživljanje stresa je sicer zelo individualna stvar in se tisto kar je za nekega posameznika lahko zelo stresno, drugega posameznika morda niti ne dotakne. Ali poznate stresorje pri vas, pri vaših sodelavcih, v podjetju in pri poslovnih partnerjih? Ali lahko vplivamo na razplet, ko trčimo nanje? Lahko upravljamo s stresom? Kako? 

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

 

  • Kaj je stres?
  • Vzroki?
  • Kako se odzivamo na stres?
  • Zmanjševanje stresorjev v življenju
  • Tehnike krepitve notranje umirjenosti, ki delujejo, ne glede na zunanje okoliščine.
  • Praktične - interaktivne vaje.

 

Na poti do spoznanj bomo v izobraževanju vključevali bogate izkušnje predavateljice, ki vrsto let, v različnih podjetjih, pomaga in svetuje pri oblikovanju boljše prakse svojih naročnikov. Izobraževanje bo potekalo v majhni skupini. 

Izobraževanje je namenjeno vodjem od majhnih do večjih delovnih skupin in direktorjem manjših in srednje velikih podjetij; vodilnim, ki ste odgovorni za rezultate in delovanje vaših zaposlenih. 

 

Predavateljica  
Jasmina Ridzi

Jasmina Ridzi je izkušena svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger. Je soustanoviteljica svetovalnega podjetja Amitas ter kot samostojna podjetnica opravlja poslovna in podjetniška svetovanja. Z gospo Ridzi, zaradi njenih uporabnih znanj in strokovnosti, pri GZDBK sodelujemo že od leta 2008. Delovanje naše zbornice je večkrat podprla s kakovostnimi izobraževanji in sponzorstvi dogodkov. Dosega visoke ocene s strani udeležencev in je agilna praktična svetovalka na svojem področju delovanja; v kar verjamemo, da bo prepričala tudi vas.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 17. 4. 2018. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20180420 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si,