Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Zbor sekcije, zbor društva in predavanje informacijskega pooblaščenca

Program

12.00 začetek
14.15 zaključek

Trajanje: 2,5 ure

Kotizacija

Člani GZDBK in DKD DBK: brezplačno
Ostali: 50 €

 

Dogodek organizira Sekcija za ravnanje s človeškimi viri v sodelovanju z Društvom za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine.


Kdaj: četrtek, 5. aprila 2018, ob 12.00
Kje: v konferenčni dvorani v pritličju upravnega poslopja podjetja Adria Mobil, d. o. o. (Straška cesta 50, Novo mesto)

Namen in cilj dogodka:
Sekcija za ravnanje s človeškimi viri tesno ter sinergično sodeluje z Društvom za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine že od svojega ustanovnega dne (20. februarja 2008). Tako redno in konstruktivno združujemo moči in skupaj organiziramo, že vrsto let, številne dogodke in srečanja z aktualnimi vsebinami za kadrovike ter vodilne menedžerje naše regije ter vse tiste, ki se s tem področjem pri svojem delu posredno ali neposredno srečujejo. Letos petič, v enem dogodku, organiziramo, tako zbor članov društva, kot zbor članov sekcije. Oba zbora bosta skupaj potekala eno uro (vsak po pol ure). Po obeh zborih bo krajši odmor in po odmoru bo sledila predstavitev zelo aktualne teme o varstvu osebnih podatkov.

Vljudno vabljeni!

Mojca Novak, predsednica Sekcije za ravnanje s človeškimi viri (SRČV)

Martina Brec, predsednica Društva za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine (DKD DBK) 

Marta Strmec, predsednica Sekcije za ravnanje s človeškimi viri (SRČV)
Judita Ledić, pedsednica Društva za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine (DKD DBK

 

Vsebina dogodka:


11.30 - 12.00: Registracija udeležbe in možnost posvetovanja o projektu NAPREJ

12.00 - 12.20: Zbor članov Sekcije za ravnaje s ČV pri GZ DBK

  1. Odprtje zbora članov Sekcije za ravnanje s človeškimi viri
  2. Sprejem poročila o delu v letu 2017
  3. Predstavitev in sprejem programa dela za leto 2018 

12.20 - 12.40: Zbor članov DKD DBK

  1. Poročilo o delu društva in blagajniško poročilo v letu 2017
  2. Poročilo nadzornega odbora
  3. Predlog programa dela 2018

12.40 - 13.15: odmor

13.15 - 14.15: Varstvo osebnih podatkov o zaposlenih
mag. Matjaž Drev, državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov, Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije

PREDSTAVITEV projekta NAPREJ

V mesecu oktobru 2017 so se pričele aktivnosti projekta za izboljšanje psihosocialnega stanja zaposlenih v slovenskih podjetjih. Projekt »Celovita psihosocialna podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile – Zdravo in aktivno v prihodnost« (v nadaljevanju NAPREJ), ki bo trajal do septembra 2021, sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, izvaja pa Fundacija za izboljšanje zaposlitvenih možnostih PRIZMA, ustanova. Projekt NAPREJ se izvaja v Kohezijski regiji Vzhodna Slovenija (KRVS).

Namen projekta je pomagati podjetjem in njihovim zaposlenim, še posebej starejšim od 45 let, pri obvladovanju in preprečevanju psihosocialnih dejavnikov tveganja. V okviru projekta bo oblikovan program celovite podpore podjetjem za obvladovanje in preprečevanje psihosocialnih dejavnikov tveganj (program PSDT).



DODATNO POJASNILO:
 

v okviru projekta »Celovita psihosocialna podpora delodajalcem za aktivno staranje delovne sile (NAPREJ) – Zdravo in aktivno v prihodnost!«, katerega nosilec je Fundacija PRIZMA, izvajamo nacionalno raziskavo, s katero želimo ugotoviti obstoječe ukrepe, potrebe in ovire slovenskih podjetij različnih velikosti na področju ohranjanja in krepitve duševnega zdravja zaposlenih.

V kolikor ste zaposleni v vodstvu podjetja oziroma kadrovski službi ali službi za varnost in zdravje pri delu vas vljudno prosimo, da si vzamete 5 do 10 minut časa in izpolnite anonimni spletni vprašalnik na naslovu https://www.1ka.si/a/155549.

Rezultati nam bodo v pomoč pri razvoju programa celovite podpore podjetjem za obvladovanje in preprečevanje psihosocialnih dejavnikov tveganj (program PSDT), ki bo predstavljal sistematično in strokovno osnovano rešitev za delodajalce na področju ohranjanja in krepitve duševnega zdravja zaposlenih.

Priročnik – Ohranjanje in krepitev duševnega zdravja zaposlenih ter obvladovanje psihosocialnih dejavnikov tveganja na delovnem mestu

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK in DKD DBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 3. 4. 2018. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20180405-02 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si