Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Novice

Pod okriljem GZDBK na sejem Kariera 2009

Gospodarske družbe Dolenjske in Bele krajine se zavedajo pomena zaposlenih pri uspešnosti delovanja. Še ne dolgo tega je bila ključna težava podjetij pridobiti ustrezno usposobljene zaposlene. Danes temu ni tako, a vendar so se nekatera dolenjsko in belokranjska podjetja odločila, da se skupaj ter prvič pod okriljem Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine predstavijo na sejmu Kariera 09, ki je potekal 25. in 26. novembra 2009 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Uspeh št. 6

Podjetje Moje delo, d. o. o., na leto organizira zaposlitvene sejme KARIERA z namenom povezovanja delodajalcev in iskalcev zaposlitve. Letošnja prireditev je že sedmič gostila privlačne slovenske in tuje delodajalce, izobraževalna podjetja in druge ponudnike izdelkov in storitev, ki jih karierist potrebuje. Za delodajalce so takšni sejmi izvrstna priložnost, da okrepijo blagovno znamko svojega podjetja (kot delodajalca), se predstavijo kot privlačen delodajalec tistim profilom, ki so jim zanimivi in si tako olajšajo pridobivanje novih kandidatov v prihodnje. Po drugi strani pa je tak sejem edinstvena priložnost za obiskovalce, da se srečajo z najbolj zanimivimi delodajalci, da obiščejo katerega izmed brezplačnih kariernih predavanj, izvejo več o storitvah in izdelkih za dvig svoje kariere ali izboljšajo svoj zaposlitveni profil v kariernem centru.

Z Dolenjske in iz Bele krajine so se na sejmu Kariera 09 obiskovalcem letos predstavila podjetja: Adria Mobil, d. o. o., Danfoss Compressors, d. o. o., Revoz, d. d., TPV, d. d., Trimo, d. d., in Krka, d. d.

S prvim skupnim nastopom na sejmu v okviru Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine smo želeli pokazati, da tudi v naši regiji poslujejo podjetja, ki so dobro znana v svoji stroki. Ravno tako smo želeli narediti korak naprej pri prepoznavnosti naših podjetij izven regije. Takšni in podobni nastopi krepijo vezi med podjetji in odpirajo nove možnosti za regijo.

Skupen nastop je za sodelujoča podjetja koristna in prijetna izkušnja. Vzdušje na razstavnem prostoru in mnenja vseh, ki so pri skupnem nastopu dejansko skrbeli za predstavitev svojega podjetja na sejmu, nas spodbujajo k tovrstnim dejavnostim tudi v prihodnje.

MARTA STRMEC, Trimo, d. d.
Ideja o skupnem nastopu na kariernem sejmu pod okriljem GZDBK je nastala pri iskanju najboljše možne rešitve za nastop na sejmu. Iz te ideje je nastala še večja in bolj pomembna zgodba o povezovanju in skupnem nastopu gospodarskih subjektov iz regije, ki prinaša potencialnim iskalcem zaposlitve in tudi ostalim subjektom pomembno sporočilo, da smo kljub različnosti - in morda v nekaterih točkah celo konkurenčnosti - sposobni stopiti skupaj in pokazati naše skupne prednosti. Sejem je bil v letošnjem letu številčno manj obiskan, vendar bolj kakovosten glede ponudbe potencialnih kadrov.

Nazaj