6. posvet dolenjskih in belokranjskih informatikov
Program
9.00 začetek
14.00 zaključek
Trajanje: 5 ur
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 150 € + DDV
Dogodek organizira Sekcija za informatiko v sodelovanju s Fakulteto za informacijske študije v Novem mestu.
SPONZOR POSVETA: DEBITEL d. d., Ljubljana
Kdaj: četrtek, 14. marec 2013, ob 9.00
Kje: v konferenčni dvorani hotela Šport na Otočcu
Naslov posveta: Izzivi mobilnega poslovanja
Vljudno vabljeni!
Članstvo v sekciji je brezplačno za vse zaposlene v podjetjih naših članov. Pristopna izjava SI >
Vsebina
Mobilno poslovanje uporablja najnovejšo informacijsko in telekomunikacijsko tehnologijo, ki uporabniku omogoča obvladovanje poslovnega procesa od kjerkoli in kadarkoli. Poslovni modeli mobilnega poslovanja in sodelovanja predstavljajo veliko priložnost za podjetja, javni sektor in vse ostale organizacijske in vsebinske strukture družbe. Lahko so vir inovacij ter dodane vrednosti izdelkov in storitev. Povečujeta se učinkovitost in hitrost poslovanja ter sodelovanja, spreminja se način komunikacije med strankami. Pri uporabi mobilnega poslovanja pa se hkrati soočamo tudi s številnimi procesnimi, tehnološkimi, zakonskimi in sociološkimi izzivi (prenova poslovnih procesov, varnost podatkov in informacij, zasebnost, usklajevanje pričakovanj o obliki delovnega časa med delodajalcem in zaposlenim), ki pospešujejo in zavirajo razvoj mobilnega poslovanja in okolja.
Predavali bodo:
- prof. dr. Janez Bešter, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko,
- mag. Helena Halas, svetovalka, SETCCE,
- Miha Drganec, direktor prodaje, DEBITEL d. d., Ljubljana,
- asist. Emilija Stojmenova, Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu,
- mag. Damjan Kosec, strokovni direktor, S&TLabs Innovations, S&T Slovenija d. d.,
- Rok Jerman, Sophos, d. o. o.,
- dr. Srečko Zupančič, Krka, d. d., Novo mesto,
- Čedomir Jakovljević in Sonja Vlašič, Infotehna Skupina, d. o. o. in
- Mihael Krošl, direktor iNPR in Lean Scheduling International, Slovenija
Moderator: Peter Geršič, Poesis d. o. o.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmoroma in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 7. 3. 2012. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo:
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20130314 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatne informacije: Polona Lindič, 07 33 22 180, polona.muhic@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov