Moč komunikacije – iz regionalnega na nacionalni in mednarodni trg
predavanje z delavnico
Program
14.00 začetek
15.00 odmor
15.15 delavnica
16.15 zaključek
Trajanje: 2 uri
Kotizacija
Člani GZDBK in PRSS: brezplačno
Ostali: 100 € + DDV
Dogodek organiziramo v sodelovanju s Slovenskim
društvom za odnose z javnostmi in Agencijo Imelda, d. o. o.
Kdaj: torek, 26. marec 2013, ob 14.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj predavanja z delavnico:
V prvem delu se bodo udeleženci seznanili s
teoretičnim znanjem, aktualnimi komunikacijskimi trendi in praktičnim primerom.
V drugem delu delavnice bodo s samostojnim delom pod nadzorom mentorja
začrtali prve smernice k boljši komunikacijski učinkovitosti na trgu.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
Predavanje je namenjeno vsem, ki vas zanima svet komunikacij. Uvodoma nas bo pozdravil in predstavil delo agencije Mojmir Ocvirk, ustanovitelj in direktor, Jure Požun, kreativni direktor, pa nas bo seznanil z osnovnimi zakonitostmi sveta komunikacij vključno z znamčenjem ter tržnim komuniciranjem. Skupaj bomo preučili praktični primer, v okviru katerega so v Imeldi razvili komunikacijo za nastop na trgih srednje in vzhodne Evrope ter nekdanje Sovjetske zveze. Udeleženci se bodo na koncu razdelili v skupine in skupaj z mentorjema pripravili zasnovo komunikacijskega modela svojega podjetja.
Predavatelja
Mojmir Ocvirk
Mojmir Ocvirk, ustanovitelj, nekaj let tudi lastnik, danes pa direktor oglaševalske agencije Imelda Ogilvy, ima s svetovanjem uglednim podjetjem 20 let mednarodnih izkušenj. Ponaša se z vrhunskim znanjem o menedžmentu, odnosih z odločevalci, korporativnem in kriznem komuniciranju ter upravljanju blagovnih znamk. Zadnjih 10 let je delal predvsem v državah zahodnega Balkana. Je aktiven lobist in od leta 2010 tudi predsednik Triatlonske zveze Slovenije. Po izobrazbi je diplomirani politolog.
Jure Požun, univ. dipl. soc.
Jure Požun je kreativni direktor Imelde Ogilvy in svetovalec na področju tržnih komunikacij z več kot 10 leti izkušenj. Mesto kreativnega direktorja na Imeldi Ogilvy je prevzel leta 2008, pred tem je sodeloval z Radiem Študent, festivalom Memefest in kasneje s slovenskima partnerskima agencijama mednarodnih agencijskih mrež Lowe Avanta in Mayer McCann. Njegov portfolio naročnikov obsega vodilne lokalne in globalne blagovne znamke, za svoje delo je prejel številne slovenske in mednarodne nagrade in priznanja s področja komunikacijske kreativnosti in učinkovitosti.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK in PRSS. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 20. 3. 2013. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20130326 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Polona Lindič, 07 33 22 180, polona.muhic@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov