Marketing in prodaja: Kako odpraviti konflikt med njima?
Vabimo Vas na delavnico z naslovom
Marketing in prodaja: Kako odpraviti konflikt med njima?
Potekala bo v četrtek, 12. 2. 2009, ob 9. uri, v prostorih GZDBK, v Novem mestu.
Delavnico bo izvajala mag. Amadea Dobovišek, MBA.
Namen in cilj delavnice: Zaradi ločenega pojmovanja in obravnavanja dveh pomembnih sklopov trženja, celo v najboljših podjetjih obstaja konflikt med marketingom in prodajo. Na seminarju bomo osvetlili razloge za njegov nastanek in natančno opredelili na kakšen način lahko podjetja izboljšajo med-funkcijsko sodelovanje. Na delavnici bodo lahko udeleženci s pomočjo harvardskega testa ugotovili do katere mere, če sploh, sta funkciji marketinga in prodaje povezani v njihovih podjetjih, preko samo-ocenjevalne vaje pa preizkusili svojo usmerjenost na delovnem mestu.
Seminar z delavnico je namenjen vsem, ki sodelujejo pri načrtovanju ali izvajanju tržnih strategij podjetja, ne glede na to ali imajo naziv direktorja, vodje ali managerja in ne glede na to ali so odgovorni za področje prodaje, marketinga, trženja, komerciale, ključnih kupcev, itd. - saj je njihov skupni cilj pridobiti in ohraniti kupca ter ustvariti prihodke podjetja!
Kotizacija:
- za člane GZDBK je 120 € + DDV,
- za druge je 220 € + DDV
Več o tem v vabilu !
Na dogodek se prijavite tukaj ! Pod ime dogodka vpišite "MARKETING IN PRODAJA".
Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185 (Nina Šab).
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov