Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Krasni novi svet (medijev): celostno upravljanje medijskih informacij

predavanje z delavnico

Program

14.30 – 15.30 prvi del
15.30 – 15.45 odmor
15.45 – 16.30 drugi del
16.30 – 17.00 vprašanja, odgovori, razno

Trajanje: 3 pedagoške ure

Kotizacija

Člani GZDBK in PRSS: brezplačno
Ostali: 100 € + DDV

Dogodek organiziramo v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi 

Kdaj: sreda, 12. junij 2013, ob 14.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj delavnice:
Udeleženci bodo dobili celosten vpogled v slovensko medijsko krajino in spremembe občega medijskega prostora v zadnjih letih. Spoznali bodo trende medijskega prostora in na primerih različnih tipov organizacije ugotovili, čemu so mediji za njih pomembni. Predstavljena bodo tudi različna orodja celostnega upravljanja medijskih informacij in »fenomen« (zdaj že ne več tako novih) družbenih medijev.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

1. Medijska krajina v Sloveniji

  • dejstva & številke

2. Spremembe v medijskem prostoru (včeraj vs danes)

  • trendi klasičnih medijih
  • novi družbeni mediji
  • avtorske pravice

3. Zakaj organizacije potrebujejo celosten vpogled v medijski prostor (študije primerov posameznih organizacij)?

  • informiranost, PR, ugled, konkurenca, oglaševanje, sponzorstvo, proaktivnost, marketing, merjenje učinkovitosti, analiza, poročila, družbena odgovornost, odnosti z mediji/novinarji/dugimi javnostmi, publiciteta, strategije, upravljanje medijskih informacij, razpisi, odmevnost, načrtovanje, promocija ...
  • javni in zasebni sektor, država, lokalne skupnosti, NVO, športni klubi, kulturne organizacije, projekti, dogodki, prireditve, novinarske konference …

4. Orodja za celostno upravljenja medijskih informacij

  • monitoring, analiza, planiranje

5. Fenomen novih družbenih medijev

  • spletne skupnosti – forumi, blogi
  • Facebook
  • Twitter – SocialWall

6. Vprašanja, odgovori, razno

 

Predavatelj
Jure Habjanič, dipl. politolog, podiplomski študent HRM


Predavatelj je direktor trženja v podjetju Kliping, d.o.o., začetnik profesionalnega spremljanja internetnih medijev v Sloveniji, udeleženec mnogih PR in marketinških konferenc doma in v tujini.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 5. 6. 2013. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20130612 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si.