Vodenje poslovnih procesov
brezplačno usposabljanje
Program
13.00 začetek
17.30 zaključek
Izobraževalni program traja 50 ur. Od 30 do 35 ur bo pripadalo praktičnemu izvajanju v obliki delavnic.
Kotizacija
Usposabljanje je brezplačno za vse.
PRIJAVA
Usposabljanje soorganiziramo s Centrom za poslovno usposabljanje.
![]()

Vodenje poslovnih procesov, program splošnega neformalnega izobraževanja odraslih od 2012 do 2014, je delno financiran iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Kdaj: od 19. marca do 11. aprila 2014 (srede in petki – 8 srečanj) od 13.00
Kje: Šolski center Krško - Srednja šola Sevnica (Savska cesta 2, 8290 Sevnica)
Namen in cilj usposabljanja:
Z izobraževalnim programom, Vodenje poslovnih procesov, bo udeleženec pridobil poslovna, komunikacijska in tehnična znanja ter metode, ki mu bodo omogočale poznavanje obstoječih in uvajanje bodočih poslovnih procesov v podjetju.
Vljudno vabljeni!
Tematski sklopi usposabljanja:
1. Osnove menedžmenta poslovnih procesov (teoretične predpostavke)
- Pomen poznavanja in optimizacije poslovnih procesov
- Poslovni in informacijski vidik menedžmenta poslovnih procesov
- Prenova poslovnih procesov
- Sodobna računalniška orodja in sistemi za menedžment poslovnih procesov
- Modeliranje kot prva faza menedžmenta poslovnih procesov
2. Ključni dejavniki uspeha pri prenovi poslovnih procesov (teoretične predpostavke)
- Ključni dejavniki uspeha in njihovo merjenje (KAJ, ZAKAJ in KAKO spremeniti?)
- Projektni pristop pri menedžmentu poslovnih procesov
- Od poslovnega modela do poslovnih procesov
3. Identifikacija ključnih poslovnih procesov (praktični primeri in delavnica)
- Evidentiranje ključnih poslovnih procesov (As-Is)
- Temeljni in podporni procesi
- Postopek identifikacije in izbor ključnih poslovnih procesov
- Ocenjevanje primernosti procesov za projekt prenove
4. Modeliranje poslovnih procesov (delavnice)
- Modeliranje procesov in iskanje glavnih pomanjkljivosti pri njihovem izvajanju
- Modeliranje in dokumentiranje AS-IS in TO-BE procesov
5. Implementacija poslovnih procesov (delavnice)
- Koraki za izboljšanje poslovnih procesov
- Simuliranje in optimizacija poslovnih procesov
- Koncept uvajanja sprememb v poslovanje
Usposabljanje je namenjeno:
- upravljavcem poslovnih procesov v podjetju, ki nosijo odgovornost za njihovo učinkovito izvajanje in za uvajanje sprememb v poslovnih procesih
- vodjem enot, služb, menedžerjem, vodilnim in vodstvenim delavcem
Udeleženec usposabljanja bo znal:
- prepoznati ključne poslovne procese v podjetju
- določiti ključne kriterije za merjenje učinkovitosti in uspešnosti poslovnih procesov
- poznati osnovne funkcionalnosti sistema za menedžment poslovnih procesov (angl. BPMS)
- poznati osnove simuliranja in optimiziranja poslovnih procesov
- poznati ključne prednosti sistemov za menedžment poslovnih procesov in aktivno sodelovati pri njihovi uvedbi v podjetje.
Udeleženec bo pridobil tudi spološna znanja in kompetence:
- Pridobiti generična znanja o managementu poslovnih procesov
- Poznavanje standardnih metod, postopkov pri managementu in vodenju poslovnih procesov
- Prepoznavanje in reševanje ključnih problemov pri poslovnih procesih
- Poznavanje prednosti centra odličnosti v podjetju
- Zavedanje o nujnosti hitrega prilagajanja poslovnih procesov spremembam v poslovnem okolju
Predavatelja
mag. Gorazd Buh, MscBA in dr. Jože Kropivšek
Mag. Gorazd Buh, MscBA, je direktor podjetja BIPLUS, d. o. o., ki se ukvarja z uvajanjem sprememb v podjetja, še posebej na področju poslovnih procesov. Poleg področja upravljanja poslovnih procesov (BPM) ima tudi dolgoletne vodstvene izkušnje iz področij prodaje, trženja in CRM. V preteklosti je bil še posebej aktiven na področju časopisnega založništva. Bil je zaposlen ali je svetoval Časniku Finance, Dnevniku in Delu. Magistriral je s temo Uvajanje in vrednost sistema CRM v časopisnem založništvu. Je član združenja poslovnih analitikov IIBA Slovenija.
Dr. Jože Kropivšek je predavatelj in raziskovalec na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani. Njegovo področje raziskovanja je predvsem menedžment (proizvodnih) podjetij ter poslovna in proizvodna informatika. Je član WEMA international association. Je avtor več kot 70-ih znanstvenih in strokovnih prispevkov. V preteklosti je sodeloval pri številnih aplikativnih projektih, predvsem s področja informatizacije in optimizacije poslovanja ter sodobnih sistemov izobraževanja.
Prijave:
S prijavo potrjujete udeležbo na usposabljanju in sodelovanje v vseh fazah usposabljanja. Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število je omejeno. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Prijavite se lahko TUKAJ.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si ali Matej Pinter, 01 58 97 664, matej.pinter@cpu.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov
