Googleove poslovne priložnosti na spletu
seminar
Program
13.00 začetek
16.00 zaključek
Trajanje: 3 ure
Kotizacija
Člani: 50 € + DDV
Ostali: 100 € + DDV
Kdaj: četrtek, 4. december 2014, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj seminarja:
Google se s svojimi izdelki in storitvami vedno bolj prebija tudi v najbolj skrite kotičke našega življenja. Od iskanja, preko pametnih telefonov pa do vsevidnih očal... Kako izkoristiti ta razvoj in poslovati v Googlovem ekosistemu?
Vljudno vabljeni!
Google je že nekaj časa eden največjih spletnih in poslovnih fenomenov s spektrom naprednih informacijskih storitev, ki jih ima na dlani vsak, ki ima dostop do interneta. Številne IT možnosti omogoča svojim uporabnikom popolnoma brezplačno, a zato niso nič manj uporabne, zanesljive, koristne... Google prinaša in nemalokrat narekuje nove trende tako pri medijski potrošnji, kot pri zasnovi vizualnih komunikacij in marketinga.
Vsebina:
- Google iskanje in optimizacija
- Google marketinški sistem
- Google družabno omrežje G+
- Android pametni telefoni in mobilno komuniciranje
- YouTube kot nova televizija in video komuniciranje
- Medsebojna povezanost spletnih storitev; kaj deluje in kaj ne
- Kaj je pomembno za podjetja, ki želijo izkoristiti Google kot odskočno desko za poslovanje ali doseganje globalnih trgov
- Primeri slabe in dobre prakse - B2C in B2B
- Vprašanja in odgovori
Ciljna skupina:
Predavanje je namenjeno vsem, ki se v organizacijah ukvarjajo z marketingom, prodajo, odnosi z javnostmi in poslovno strategijo.
Predavatelj
Peter Geršič, direktor agencije Poesis, d. o. o.

Peter Geršič je direktor podjetja Poesis, digitalne agencije s statusom Google Partner. Je predavatelj na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestu ter svetovalec za komuniciranje in upravljanje z bogatimi izkušnjami s področja novih medijev ter spletnega komuniciranja v poslovne namene. Tako je o izkoriščanju spletnih priložnosti svetoval nekaterim največjim slovenskim podjetjem, Svetu Evrope ter drugim organizacijam.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1. 12. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo:
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20141204 + matična številka vašega podjetja. Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov