Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Googleove poslovne priložnosti na spletu

seminar

Program

13.00 začetek
16.00 zaključek

Trajanje: 3 ure

Kotizacija

Člani: 50 € + DDV
Ostali: 100 € + DDV

    

Kdaj: četrtek, 4. december 2014, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj seminarja:
Google se s svojimi izdelki in storitvami vedno bolj prebija tudi v najbolj skrite kotičke našega življenja. Od iskanja, preko pametnih telefonov pa do vsevidnih očal... Kako izkoristiti ta razvoj in poslovati v Googlovem ekosistemu?

Vljudno vabljeni!

  

Google je že nekaj časa eden največjih spletnih in poslovnih fenomenov s spektrom naprednih informacijskih storitev, ki jih ima na dlani vsak, ki ima dostop do interneta. Številne IT možnosti omogoča svojim uporabnikom popolnoma brezplačno, a zato niso nič manj uporabne, zanesljive, koristne... Google prinaša in nemalokrat narekuje nove trende tako pri medijski potrošnji, kot pri zasnovi vizualnih komunikacij in marketinga.  

Vsebina:

  • Google iskanje in optimizacija
  • Google marketinški sistem
  • Google družabno omrežje G+
  • Android pametni telefoni in mobilno komuniciranje
  • YouTube kot nova televizija in video komuniciranje
  • Medsebojna povezanost spletnih storitev; kaj deluje in kaj ne
  • Kaj je pomembno za podjetja, ki želijo izkoristiti Google kot odskočno desko za poslovanje ali doseganje globalnih trgov
  • Primeri slabe in dobre prakse - B2C in B2B
  • Vprašanja in odgovori

 Ciljna skupina:

Predavanje je namenjeno vsem, ki se v organizacijah ukvarjajo z marketingom, prodajo, odnosi z javnostmi in poslovno strategijo. 

Predavatelj
Peter Geršič, direktor agencije Poesis, d. o. o.


Peter Geršič je direktor podjetja Poesis, digitalne agencije s statusom Google Partner. Je predavatelj na Fakulteti za informacijske študije v Novem mestu ter svetovalec za komuniciranje in upravljanje z bogatimi izkušnjami s področja novih medijev ter spletnega komuniciranja v poslovne namene. Tako je o izkoriščanju spletnih priložnosti svetoval nekaterim največjim slovenskim podjetjem, Svetu Evrope ter drugim organizacijam.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1. 12. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo:

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20141204 + matična številka vašega podjetja. Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si