Povečajte vaše možnosti za pridobitev nepovratnih sredstev
seminar in svetovanje
Program
12.00 začetek
14.00 zaključek
Trajanje: 2 uri
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 75 € + DDV
Dogodek organiziramo v sodelovanju s podjetjem Tiko-pro, d. o. o.
Kdaj: četrtek, 5. februar 2015, ob 12.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj dogodka je, da udeleženci pridobijo pojasnila in odgovore o aktualnih razpisihter ter kako pridobiti nepovratna sredstva za izvedbo investicij; opis postopkov, izpostavitev skritih trikov, ki vplivajo na uspešnost prijave, možnost svetovanja, predstavitev dobrih praks podjetij, ki so že bila uspešna pri pridobivanju sredstev.
Aktualna vsebina za vodstvo podjetij (vseh velikosti), za razvojnike v podjetjih in vse, ki jih tematika zanima.
Vljudno vabljeni!
Vsebina:
• Nova finančna perspektiva 2014 – 2020 v Sloveniji
• Najavljeni razpisi v letu 2015
• Osnovne informacije o Horizon 2020
• Predstavitev razpisa SME Instrment za mala in srednje velika podjetja
Predavateljica
Kristina Kočet Hudrap
Kristina Kočet Hudrap je direktorica in solastnica podjetja TIKO PRO, d. o. o., ki je ponudnik celovitih rešitev na področju izvedbe EU projektov ter pridobivanja nepovratnih in povratnih finančnih sredstev iz različnih skladov. Projektom se pridružujejo že ob njihovem snovanju in skupaj s partnerji pomagajo pri realizaciji različnih projektov (dobavitelji – financiranje – kupci). Podjetje je v roku štirih let postalo eno izmed vodilnih svetovalnih podjetij na področju črpanja EU sredstev V Sloveniji. V letu 2013 je dobila priznanje za Mlado podjetnico leta. Vsa leta se podjetje TIKO PRO d. o. o. uvršča med najboljše zaposlovalce v Slovenji pri projektu Zlata nit, ki ga vodi Dnevnik. V letu 2014 so odprli hčerinsko podjetje na Hrvaškem in začeli z internacionalizacijo storitev. Prav tako so v tem letu pridobili SME Excelent certifikat, ki ga skupaj z bonitetno hišo podeljujo Gospodarska zbornica Slovenije. V letu 2015 so prejeli bonitteno oceno AA ter spadajo med 4,21% najboljših subjektov v Sloveniji.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 2. 2. 2015. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150205 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov