Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Pritožba je darilo

seminar

Program

9.00 začetek
11.30 odmor za kavo 
12.00 nadaljevanje  
15.00 zaključek

Trajanje: 6 andragoških ur

Kotizacija

Člani: 120 € + DDV
Ostali: 145 € + DDV

Kdaj: sreda, 22. april 2015, ob 9.00 

Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)


Udeleženci tega izobraževanja prejmejo učno knjigo Clausa Møllerja, mednarodno priznanega avtorja in svetovalca številnih podjetij, Pritožba je darilo.

Namen in cilj izobraževanja:
Uspešnost podjetja na trgu je odvisna od sposobnosti zaposlenih, da ohranjajo obstoječe stranke in pridobivajo nove. Za oboje je nujno zadovoljstvo strank. Samo zadovoljne stranke se bodo vračale, kupile več in širile zadovoljstvo na trgu – postale najboljši ambasadorji tega podjetja. Ravnanje z nezadovoljstvom strank je prav zato odločilnega pomena za uspešnost slehernega podjetja in je najcenejši način za izboljševanje podjetja, oddelkov in zaposlenih. Pametna podjetja izkoriščajo moč pritožb v svojo korist!

Koristi udeležencm, kot so: direktorji; vodje programov, oddelkov in skupin; izvajalci servisnih storitev; vsi, ki prihajajo v stik s kupci; vsi, ki so udeleženi v procesu reševanja pritožb ter ostalim, ki jih vsebina tega seminarja zanima.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

UČINKI tega izobraževanja

• Spoznali boste, kako uporabljati pritožbe vaših strank, da postanete še boljši in uspešnejši pri svojem poslu.

• Spoznali boste, kako nezadovoljne stranke spremenite v zadovoljne in jih obdržite kot svoje kupce.

• izurili se boste, kako pritožbe sprejeti kot darilo vam in nezadovoljno stranko spremeniti v ambasadorja podjetja.

 

Tematski sklopi:

  • Realistična ideja o zadovoljstvu uporabnikov.
  • Spoznali boste nazorne primere pravilnega in nepravilnega ravnanja s pritožbami.
  • Spoznali boste način, kako v podjetje uvesti uspešno upravljanje pritožb in pravilno vedenje zaposlenih do pritožb in strank.
  • Več zadovoljnih strank po obravnavanju pritožb. Torej, kakšni so pričakovani učinki?

 

Predavatelj 
Aleš Trunk

Aleš Trunk, spec. manag., je direktor Centra za odličnost v managementu Evoli. Z razvojem menedžmenta se strokovno ukvarja že od leta 2000. Pri razvijanju menedžmenta sodeluje z mednarodnimi ustanovami, med drugim z Rochester Institute of Technology in American College of Management and Technology. Je sodelavec priznane svetovalne družbe Claus Møller Consulting. Kot strokovni zunanji svetovalec in trener sodeluje z upravami različnih podjetij pri njihovem organizacijskem razvoju. Sodeloval je s tujimi svetovalnimi podjetji Health Insurance Commission, Australia in Claus Møller Consulting. Leta 2007 je ustanovil tudi IIHMD – Mednarodni inštitut za razvoj menedžmenta v zdravstvu, iz katerega je nastal današnji Evoli.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 20. 4. 2015. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150422 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si