Davčne blagajne in vezana knjiga računov
seminar
Program
12.00 začetek
13.30 odmor
13.50 nadaljevanje
15.20 zaključek
Trajanje: 4 pedagoške ure
Kotizacija
Člani: 95 + DDV
Ostali: 130 € + DDV
Pri udeležbi več oseb iz iste organizacije je kotizacija za eno osebo za člane 75 € + DDV, za ostale 110 € + DDV.
Kdaj: sreda, 30. september 2015, ob 12.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj seminarja
Po sprejemu predloga Zakona o davčnem potrjevanju računov, prihajajo z novim poslovnim letom pomembne spremembe s področja gotovinskega poslovanja, tako za velika kot tudi za mala podjetja. Tako bo obvezno vse račune za dobavo blaga in storitev, ki so plačani z gotovino predhodno potrditi pri Finančni upravi RS (FURS) preko davčne blagajne. Davčne blagajne se bodo lahko začele uporabljati že s 1. decembrom 2015, obvezno pa se bodo morale uporabljati od 2. januarja 2016 naprej. Uporaba davčnih blagajn je predpisana za vse zavezance, ne glede na velikost in dejavnost, ki so obvezani voditi poslovne knjige kot napr. kavarne, trgovinice, frizerski, lepotni in kozmetični saloni, zlatarji, pekarne, mesnice, mehaniki, turistične kmetije, gorske koče, športni klubi in društva, odvetniki, notarji tudi za dejavnosti na terenu napr; dimnikarji in taksisti, ter za prodajo na tržnici, stojnici ali sejmu. Za neupoštevanje predpisov s tega področja so predpisane visoke globe, tako za izdajatelje računov, kot tudi za kupce.
Vljudno vabljeni!
Seminar je namenjen direktorjem podjetij, vodjem računovodstev, računovodjem, administratorjem, tajništvom in vsem ostalim, ki jih tematika zanima.
Vsebina
- Sistem Davčne blagajne in davčno potrjevanje računov.
- Posredovanje podatkov o poslovnih prostorih zavezanca in proizvajalcu programske opreme.
- Gotovinsko poslovanje in izdajanje računov, DDV.
- Možnosti potrjevanja računov v prehodnem obdobju.
- Postopek potrjevanja računov z uporabo elektronske naprave za izdajo računov.
- Katere podatke bo potrebno poslati na FURS v zvezi z izdanimi računi?
- Hramba računov posredovanih na FURS.
- Minimalne obveznosti v zvezi z davčnimi blagajnami.
- Komu ni potrebno voditi davčne blagajne – izjeme.
- Postopek izdaje računov v primeru nedelovanja elektronske naprave, motnje internetnega omrežja, ipd.
- Aplikacija za izdajanje računov na portalu eDavki.
- Uporaba vezane knjige računov v prehodnem obdobju.
- Obveznosti kupcev pri poslovanju z davčnimi blagajnami, hranjenje računov.
- Posebnosti pri davčnem potrjevanju izdanih računov; avansni račun, internetna prodaja, dobropis, bremepis, trgovski potniki, komercialisti, prevozi potnikov, turistične takse, osebno dopolnilno delo, kmetije, prodaja vozovnic, igre na srečo, prodaja preko avtomatov ipd.
Predavateljica
Urška Trobej
Urška Trobej, direktorica podjetja Računovodsko izobraževalno središče, voditeljica izobraževanj za pridobitev naziva NPK računovodja in drugih strokovnih izobraževanj ter gradiv s področja računovodstva in davkov.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 24. 9. 2015. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150930 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov