Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako sestavite prodajno besedilo za 50 % več prodaje?

delavnica

Program

9.00 začetek
11.30 odmor ob kavi in prigrizku
12.00 nadaljevanje
14.00 zaključek

Trajanje: 5 ur

Kotizacija

95 € + DDV za člane GZDBK in 140 €+ DDV za ostale (V kolikor se prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija za člane 75 €+ DDV na osebo in za ostale 110 €+ DDV na osebo.)

Kdaj: torek, 12. april 2016, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj delavnice je udeležencem predstaviti:
Kaj je tisto, zaradi česar prejemnik prodajni dopis bere ali pa ga z njim odvrnete v prvih 3 sekundah?
Katere so osnovne strategije za sestavo učinkovitega prodajnega pisma, poslovnega dopisa, letaka ali vabila?
Kako pri prejemniku vzbuditi interes in zanimanje do te mere, da ga na koncu pripravite do akcije – nakupa izdelka oz. storitve?

Vljudno vabljeni!

Vsebina

  • Zakaj je učinkovitost pri sestavi poslovnih dopisov izjemnega pomena?
  • Kako prejemniku dopisa nastavimo vabo?
  • Na katere osnovne motivacije prejemnikov vplivamo?
  • Sporočila beremo zaradi prvega stavka in si ga zapomnimo zaradi zadnjega! 



Delavnica je namenjena:

  • Podjetjem oziroma podjetnikom, ki se zavedajo, da bodo svoj posel najhitreje in dolgoročno razširili s pomočjo učinkovitih prodajnih vsebin, relevantnih za prejemnike.
  • Zaposlenim v marketingu, ki iščejo nove načine za večjo prepoznavnost svojih podjetij ter posledično več prodaje.

 

mag. Maja Novak

Mag. Maja Novak je izobraževalna trenerka in ekspert za vsebinski in video marketing. Je ustanoviteljica podjetja Akademija za inovativni marketing. Karierno pot je začela v novinarstvu, objavljala članke v nekaterih večjih slovenskih revijah in časopisih. Poleg pisanja raziskovalnih, promocijskih člankov in intervjujev s številnimi uglednimi posamezniki, je nekaj časa delala kot urednica mladinske revije. Strast do branja strokovne literature o kreativnosti in pisanju je nadgradila s kreiranjem učinkovitih prodajnih sporočil ter z izvajanjem delavnic o inovativnih marketinških strategijah, ki jih izvaja za nekatera večja slovenska podjetja. Maja Novak se pri svojem delu opira na bogate izkušnje ter na znanja, pridobljena na sledečih usposabljanjih: NLP praktik, NLP mojster praktik (INLPTA) in Andragoški praktikum za izobraževanje odraslih. 

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo le na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 5.  4. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160412 + matična številka vašega podjetja. 
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990. 
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si