Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?
Program
13.00 začetek
15.00 zaključek
Trajanje: 2 uri
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV
Kdaj: torek, 19. april 2016, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj predavanja:
Seznaniti vse udeležence
zakaj je sistem za CRM v vsakem podjetju nujno potreben. Predstavili bomo
njegove koristi, kako lahko znotraj sistema upravljamo s prodajnim procesom in
kako smo boljši pri komuniciranju z obstoječimi in potencialnimi strankami.
Cilj predavanja je tudi, da vas seznanimo kako lahko s pomočjo sistema CRM
povečate vašo prodajo.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
Upravljanje odnosov s strankami (ang. CRM - Customer Relationship Management) je strategija v podjetju, ki pozornost osredotoča na odnose s strankami in ne toliko na artikle oz. produkte. Tako se strategija osredotoča na strankine kupne navade, podatke o stranki, komunikacije s stranko itd. Upravljanje odnosov s strankami se v večini že podpira tudis programskimi rešitvami t.i. CRM sistemi, ki omogočajo še lažje in hitrejše delo.
Najpogostejše aktivnosti, ki sestavljajo CRM v organizacijah, so:
- iskanje novih strank,
- izgrajevanje podatkov o obstoječih strankah,
- spremljanje dobičkonosnosti posameznih strank,
- spremljanje vedenja strank,
- merjenje kakovosti odnosov s strankami.
Podrobna vsebina seminarja:
- Kaj je CRM?
- Zakaj vsako podjetje potrebuje CRM?
- Kaj vse morate narediti, preden se lotite uvedbe sistema CRM?
- Kako konkretno povečati prodajo za 20 %?
- CRM mora predstavljati zemljevid za vašo prodajno ekipo.
- Kako definirati učinkovit prodajni proces?
- Prvi koraki uvedbe.
Več o vsebini najdete tudi v blogih predavatelja:
- Zakaj prav vsako podjetje potrebuje CRM?
- 5 razlogov za zamenjavo vaših Excelovih preglednic s sistemom CRM.
- Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?
- Sistem CRM sodi k osnovni opremi podjetja.
Komu je predavanje namenjeno:
Predavanje je namenjeno vsem podjetnikom v malih in srednjih podjetjih, ki želijo izboljšati svoje poslovanje.
Predavatelj
Marko Bauman, mag., Intera
Marko Bauman, mag., je svetovalec za vzpostavitev prodajnih procesov ter rešitev CRM, v podjetju Intera d. o. o. Z rešitvami CRM se ukvarja že 7 let, samo v zadnjih 3 letih je vodil projekte uvedbe CRM v več kot 70 podjetjih. Pod njegovim vodstvom so CRM uvedli na GZSju, v Merkurju, Big Bangu, Skupini Krater, Radio Centru, Seltronu, Elradu in mnogih drugih podjetjih.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 12. 4. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160419 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov