Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Prodaja na tujih trgih - priložnost in nujna poslovna odločitev

delavnica

Program

9.00 začetek
14.00 zaključek

Trajanje: 5 ur

Kotizacija

Delavnica je za vse udeležence brezplačna. 

 

 

Delavnica se odvija v sklopu projekta Kompetentna Slovenija.

Delavnico ob finančni podpori Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropske unije (Evropski socialni sklad) organizirata Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS in Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine.

  

 

Kdaj: četrtek, 14. september 2017, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

 

Namen in cilj predavanja:
Udeleženci delavnice bodo razumeli razvojno nujnost širitve prodajnih trgov, spoznali kriterije za oceno izvozne pripravljenosti, znali opredeliti konkurenčne prednosti podjetja, kot pogoj za osvojitev kupcev v tujini, spoznali izzive delovanja na tujih trgih (vstopne ovire, vstopni stroški, drugačen sistem distribucije in prodajnih poti,…), spoznali strukturiran način pristopa na tuje trge: izbor ciljnega trga, opredelitev profila ciljnih partnerjev, priprava informativnih materialov in predstavitve, pravilna izvedba prvih kontaktov, iskanje odgovornih oseb, prvi sestanki v tujini,...

Vljudno vabljeni!

Uspeh je v prvem koraku ambicija, ki jo lahko uresničimo le, če se v drugem koraku odločimo za učenje in akcijo! 

Iz vsebine:

  • Zakaj se podjetja odločajo za poslovanje na tujih trgih in kdaj to postane razvojna nujnost?
  • Katera podjetja so primerna za delovanje na tujih trgih?
  • Kako oceniti  izvozno pripravljenost  našega podjetja in izbrati pravi ciljni trg?
  • Težave, tveganja in stroški pri delovanju na tujih trgih
  • Izbrani ciljni trg je potrebno dobro preučiti – kako opraviti preprosto tržno raziskavo?
  • Oblikovanje sistematičnega pristopa in izvozne strategije
  • Ali tujim partnerjem dajemo dovolj razlogov, da nas bodo sprejeli kot dobavitelje?
  • Pomembnost poznavanja distribucijskega sistema na izbranem tujem trgu in primer specifičnega delovanja
  • sistema agentov na italijanskem trgu!
  • Kdo so naši poslovni partnerji na izbranem tujem trgu in kako načrtovati in izvesti prve poslovne stike?
  • Ali smo dovolj vztrajni?
 

VABILO >

Delavnica je namenjena vodjem in posameznikom na vseh ravneh, prodjanikom, tržnikom in vsem, ki se zavedate pomena prodaje na tujih trgih. 

 

Predavateljica
Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago, d. o. o.

 Mateja Milost, direktorica  podjetja Fimago, d. o. o. že 22  let deluje na področju izvoznega  svetovanja in postavitve  marketinških strategij. Do danes  je uspešno pomagala več kot 200  domačim in tujim podjetjem pri    prodoru na tuje trge.

 

 

Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji in projektov, med drugim je tudi avtorica Tržne analize za oblikovaje strategije turističnega razvoja Mongolije.Je predavateljica na Poslovno-tehniški fakulteti, Univerze v Novi Gorici, kjer je nosilka predmeta Ekonomika in organizacija podjetja in Trženje. V okviru Kompetenčnega centra za razvoj kadrov v lesarstvu, KOCLES 2.0 (2016/2017) deluje kot nosilka izobraževanj s področja trženja, prodaje in komuniciranja (Celovita šola trženja).

Ena največjih slovenskih bank je njeno predavanje z naslovom »Naj vašo zgodbo o uspehu pripovedujejo vaši zadovoljni kupci« v lanskem letu izbrala za predavanje, ki je bilo izvedeno za okoli 200 podjetij komitentov po celi Sloveniji.«

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Zadnji rok za odjavo udeležbe je 2 dni pred izvedbo delavnice, v nasprotnem primeru vam bomo zaračunali stroške v višini 20 €. 

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20170914 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si