Kako optimizirati – znižati stroške in tveganja poslovnih potovanj?
Program
13.30 začetek
15.00 zaključek
Trajanje: 1,5 ur
Kotizacija
Člani: brezplačno
Ostali: 25 € + DDV
Dogodek organizhiramo v sodelovanju s turistično agencijo Kompas Novo mesto.
"Ne zaupajte preveč le internetu, obstajajo bojše rešitve."
Kdaj: petek, 10. november 2017, ob 13.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen dogodka je predstaviti udležencem, kako optimizirati stroške za poslovno potovanje, zakaj internetno poslovanje ni (vedno) najboljša rešitev, kje so pasti internetnega poslovanja, dragocenost osebnega stika, da niste v odgornosti, da gre na poslovni pot kaj narobe, popolnoma sami (vi in internet), pomembnost znanja in izkušenj izkušene strokovne ekipe, ki za raznovrstna potovanja za mnoga podjetja in osebe skrbi že vrsto let.
Poslovne poti so lahko zahtevne za organizirat, kaj šele za otimizirat, minimalizirat celoten strošek poslove poti vaših zaposlenih, poslovnih partnerjev ali vas samih. Zakaj bi se s tem izzivom morali soočati sami, če imate specializiran strokovni tim na doseg roke? Spoznajte prednosti optimalne organizacije poslovnih potovanj in optimizirajte stroške in tveganja teh.
Vljudno vabljeni!
Dogodek je uporaben za tajništva, poslovne sekretarje in organizatorje, za direktorje, člane uprave, nabavne službe, vsa podjetja, ki sodelujejo z domačimi in tujimi poslovnimi partnerji, organizatorje srečanj in dogodkov…
Vsebina
Turistična agencija Kompas Novo mesto, d. o. o. je bila ustanovljena leta 1961. Agencija z dolgoletno tradicijo zaposluje 9 oseb in je največja turistična agencija na področju JV Slovenije. Svoje poslovalnice imajo tudi v Črnomlju, Metliki in Kočevju. Kompas Novo mesto je član skupine Kompas, d. d. in IATA združenja letalskih prevoznikov.
Skrb za kakovost, inovativnost in osebni pristop so osnovne usmeritve podjetja. Ponosni so tudi na to, da so s strani Slovenske turistične organizacije prejeli posebno priznanje za najbolj inovativno turistično agencijo v Sloveniji za obdobje 2007 – 2010.
Za vas pripravijo ponudbo, ki jo prilagodijo vašim željam in potrebam.
Tokrat vam bodo priskočili na pomoč in vam v današnjem srečanju predtavili:
- Stereotipi o poslovanju s posredniki
- Pomanjkljivosti in pasti internetnega rezervacijskega sistema
- Prednosti osebnega stika
- Pomembnost znanja in profesionalnega pristopa
- Sodelovanje z domačim okoljem
Vedno so vam pri Kompasu Novo mesto na voljo za pomoč pri organiziranju vaših poslovnih poti.
Predavatelj
Matjaž Pavlin
Matjaž Pavlin, mag., ima dolgoletne izkušnje na področju turizma in poslovanja. Prejel je številne nagrade na področju razvoja inovativnih turističnih produktov. Sodeluje pri ustvarjanju in oblikovanju številnih regijskih turističnih ponudb, pri organizaciji dogodkov in potovanj, vodi TIC Novo mesto v sklopu katerega je "muzejsko lična" izvirna trgovina s turističnimi spominki, ki jo morate poznati!
Ima več kot 30 let delovanja na področju turizma, izkušnje s kreiranjem turističnih produktov, poslovnih potovanj, različnih rezervacijskih sistemov, letalskih prevozov, organizacijo dogodkov...
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 9. 10. 2017. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20171011 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov