Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Evidentiranje delovnega časa z e-sistemom MojeUre

nov termin - 21. 6. 2019

Program

9.00 začetek  
13.15 zaključek z možnostjo podaljšanja za individualna svetovanja

Trajanje: 4 ure

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 119 € + DDV

 

 

 

 Dogodek organiziramo v sodelovanju s podjetjem 1A INTERNET, d. o. o.

 

 

 

 

  • Imate res brezhibno urejeno evidentiranje delovnih ur v vašem podjetju?
  • Ste razmišljali o uvedbi elektronskega sistema, ki je cenovno ugoden, a ima vse, kar potrebujete?
  • Imate že urejeno elektronsko evidentiranje v vašem podjetju, a bi radi preverili, ali je vaš sistem zares optimalen (cenovno in funkcionalno) za vaše podjetje?  

 

Kdaj: četrtek, 30. maj 2019, ob 9.00 - dogodek je prestavljen na NOV TERMIN: petek, 21. 6. 2019, ob 9.00

Kje: sejna soba GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Sistem MojeUre je nastal zaradi lastne potrebe po evidentiranju delovnih ur v podjetju 1A Internet, d. o. o. Najbolj moteči faktorji pri beleženju delovnih ur, pred uvedbo sistema MojeUre, so bili v njihovem podjetju: prevelika poraba časa za vnos ur, poročanje, slab nadzor in preglednost nad trenutnim stanjem delovnih ur, slaba evidenca nad različnimi tipi ur odsotnosti itn. Rešitev, ki so jo primarno izdelali samo zase, je tako zaživela v njihovi praksi, da so rešitev začeli tudi prodajati ostalim podjetjem. Sedaj uporablja njihov sistem že večje število ostalih podjetij v Sloveniji, od manjših do večjih. Sistemska rešitev omogoča funkcionalen, prijeten, praktičen, a delodajalcu še vedno cenovno ugoden celostni sistem, ki poleg vsega naštetega omogoča tudi kompatibilnost prenosa delovnih ur v vse znane računovodske programe za direktno izdelavo plač. Z nami bo avtor sistema, Peter Zupančič in strokovnjak za zakonodajni vidik evidentiranja delovnih ur.

Na dogodku vas bomo seznanili z zakonodajo o evidentiranju delovnega časa, z implementacijo elektronskega evidentiranja delovnega časa in z uporabo uporabo elektronskega evidentiranja tako v teoriji kot v praksi.

Vljudno vabljeni!

 

Vsebina

 

9.00 Zakonodaja evidentiranja delovnih ur

10.30 odmor s pogostitvijo

10.45 rešitev s sitemom MojeUre v teorijii

12.15 sistem MojeUre v praksi

13.15 zaključek z možnostjo podaljšanja za individualna svetovanja

 

Dogodek je namenjen za

 

 podjetja, ki razmišljajo o implementaciji te IT rešitve (manjša ali večja podjetja)

 podjetja, ki niso prepričana ali zadovoljna s svojimi obstoječimi sistemi

 

Sistem MojeUre v celoti omogoča enostavno in pregledno evidentiranje delovnega časa, v tem delu so na voljo vsi podatki o prihodih / odhodih, različni tipi odsotnosti (bolniške, dopusti, izredni dopusti, študijski dopusti). Pregled vseh podatkov je pregleden na več različnih načinov, seveda se vsi ti podatki lahko izvozijo iz programa MojeUre in prav tako so mogoči direktni uvozi v računovodske programe kot so Vasco, SAOP, Birokrat, Pantheon. Poleg evidentiranja je na drugi strani še možnost izdelave razporedov po posameznih dneh, tednih, mesecih.

Za evidentiranje prihodov / odhodov se lahko uporablja tudi registrator ali pa se ure beležijo ročno, z uporabo spletne aplikacije. Seveda pa je v ozadju še bistveno več funkcij, ki se jih lahko uporablja in se jih tudi za specifične situacije v posameznem podjetju lahko tudi dodatno skreira za lastne, specifične potrebe podjetja.

 

 

 

Predavatelja 
Peter Zupančič in Alja Fakin


Predstavitev zakonodajnega vdika evidentiranja delovnih ur (nadurno delo, izmensko delo, različni tipi odsotnosti....) bo izvedela Alja Fakin, odvetnica, ki svojim strankam (tako delodajalcem kot delavcem) svetuje na delovno pravnem področju.  

Predstavitev sistemske rešitve MojeUre bo izvedel Peter Zupančič, mag. družb. inf., je zaposlen v podjetju 1A Internet, d. o. o. iz Krškega kot programer mobilnih in spletnih aplikacij. Je projektni in razvojni vodja produkta MojeUre ter razvojni vodja produkta Malcajt

Poleg redne zaposlitve sodeluje tudi s fakulteto FIŠ (Fakulteta za informacijske študije Novo mesto) kot asistent pri vajah, med drugim tudi vodi različna izobraževanja na tematiko izdelave spletnih strani.

 

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 28. 5. 2019. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20190530 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si,