Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Premagajte vaše konkurente z metodo '6 bojnih polj'

Delavnica prodaje z Mercuri International za prodajnike in prodajne managerje

Program

9.00 začetek
12.00 odmor za kosilo 
12.45 nadaljevanje 
17.00 zaključek

Trajanje: 8 p.u.

Kotizacija

Člani: 290 € + DDV
Ostali: 390 € + DDV

 

Na dogodku bo predstavljen tudi projekt Kompetenčni center za vodenje in prodajo v 3. tisočletju, ki ga na GZDBK peljemo skupaj s strokovnjaki na tem področju - Mercuri International


Kdaj: četrtek, 14. november 2019, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilji delavnice:
Izboljšati sposobnost prodajnih ekip za pridobivanje novih kupcev ali povečanje tržnih deležev - uspešno izrivanje konkurentov in obvladovanje napadov konkurentov. Vsebinska priprava za oblikovanje konkurenčne argumentacije za konkretne konkurenčne situacije (naša ponudba vs. ponudba konkretnega konkurenta pri izbranem segmentu kupcev). Možnost takojšnje uporabe v prodajnih ekipah.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

Večina podjetij danes deluje na že razvitih trgih, kjer je za poslovni uspeh kritično pomembno, da smo svojim (potencialnim) kupcem sposobni prikazati naše konkurenčne prednosti na način, ki nas v očeh kupcev naredi bolj relevantne ter povsem logično izbiro. Ko vstopamo v takšne konkurenčne situacije, imajo (potencialni) kupci običajno že zgrajen pozitiven poslovni odnos z njihovimi obstoječimi partnerji, našimi konkurenti. Zato je ključno, da spremenimo takšno razmišljanje kupca. SWOT analize, pozicioniranje, prodajni argumenti in vrednostni predlogi, ki jih pripravijo tržni oddelki večinoma ne zadoščajo več. V večini primerov so namreč osredotočeni na celoten trg ali tržni segment ne pa na konkurenta, pogosto so tudi preveč „optimistični“, kar le utrjuje percepcijo kupcev, da so vsi dobavitelji enaki oz. primerljivi. Toda, če natančno pogledamo profile konkurentov, le-ti kažejo zelo različne prednosti in slabosti, na katere morajo biti prodajniki pripravljeni. Zato potrebujejo pristop, ki jih jasno usmeri na tista področja konfrontacije s konkurentom, bojišča, ki jim bodo zagotovila prodajni uspeh in nadaljnjo rast podjetja.

V ta namen so v Mercuri International razvili „6 bojnih polj“ - pristop, ki zagotavlja rešitve za takšne situacije.

Metoda 6  bojnih polj je posebna metoda dela, ki omogoča izdelavo poglobljene argumentacije lastne ponudbe v primerjavi s konkretnimi konkurenti pri posameznih kupcih. Na delavnici zato udeleženci iz različnih podjetij spoznajo pristop ter oblikujejo, vsak seveda za svoj primer konkretne konkurenčne situacije, prvi osnutek „6 bojnih polj“ oz. konkurenčne argumente po posameznih poljih.

 

PROGRAM DELAVNICE >

 

Program je namenjen vsem tistim, ki so neposredno in posredno odgovorni za pridobivanje novih kupcev ali povečanje naših tržnih deležev pri obstoječih kupcih: prodajnikom, prodajnemu vodstvu, produktnim vodjem in tudi tistim iz drugih oddelkov, ki lahko vsebinsko prispevajo k oblikovanju prodajnih argumentov za konkurenčne prodajne situacije (npr. marketing, razvoj…)

 

Predavatelj
Davor Fabčič, direktor podjetja in konzultant 

Najmočnejše področje delovanja je svetovanje za prodajno uspešnost in rezultatsko usmerjena uveljavitev sprememb v prodaji. Strokovnjak in odgovoren na področjih oblikovanja rešitev za stranke, upravljanja ključnih kupcev in razvoja prodajno managerskih kompetenc. Funkcijo vodenja Mercuri International v vlogi direktorja uspešno opravlja od leta 2008, 10 let po tem, ko se je pridružil podjetju. Pred tem je 9 let opravljal vloge vodenja prodaje in vodenja ključnih kupcev. V hitro rastočem storitvenem podjetju je sodeloval tudi pri strateški zasnovi in uspešnem pozicioniranju vodilne blagovne znamke Pri sedanjem delu mu pomagajo bogate izkušnje iz projektov v industrijski, IKT, finančni, farmacevtski in storitveni dejavnosti, ki jih izvaja za stranke v Sloveniji kot tudi v mednarodnem okolju.


Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in kosilo ter potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 8. 11. 2019. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20191114 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si