Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Finančna znanja v prodaji (3/3)

Program

9.00 začetek
12.00 odmor za kosilo 
12.45 nadaljevanje 
17.00 zaključek

Trajanje: 24 p.u.

Kotizacija

Člani: 830 € + DDV
Ostali: 1100 € + DDV

 

 

 

 

Kdaj: 17., 18. september in 1. oktober 2020, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilji delavnice:
Direktorji in prodajni managerji dnevno sprejemajo mnogo poslovnih odločitev (naložbe, racionalizacija, velikost in razvoj prodajne ekipe, proizvodne kapacitete, najem posojil, depoziti, zaloge, časovno usklajevanje prihodkov in odhodkov ...). Vse te odločitve pa imajo posledice v rezultatu in bilancah podjetja. Zato se morajo managerji dobro zavedati, kakšne finančne učinke bo imela posamezna odločitev, kako bo to vplivalo na rezultat in tržno pozicijo podjetja - kratkoročno in dolgoročno.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

Direktorji in prodajni managerji dnevno sprejemamo mnogo poslovnih in prodajnih odločitev – naložbe, racionalizacija, cenovna politika, zaposlovanje in odpuščanje, prodajne strategije, velikost in razvoj prodajne ekipe, plače, smer prodajnih aktivnosti, kateri kupci so (ne)primerni za nas, oglaševanje za ciljne skupine kupcev, proizvodne kapacitete in količina proizvedenih izdelkov, najem posojil, depoziti, zaloge, časovno usklajevanje prihodkov in odhodkov, …

Vse te odločitve imajo posledice v rezultatu in bilancah podjetja. Direktorji, ki smo odgovorni za uspešno vodenje in poslovne rezultate podjetja, enote ali prodajne ekipe, se moramo zato dobro zavedati, kakšne finančne učinke bo imela katera izmed naših poslovnih odločitev. V sedanjem ekonomskem okolju, ki je vse zahtevnejše in ki takoj kaznuje napačne odločitve, ni prostora za nepremišljene poslovne poteze.

Če se pogosto znajdete pred vprašanji kot so:

  • kolikokrat zares vem oz. se zavedam, kako pozitivne ali kako negativne so finančne posledice različnih odločitev na poslovanje podjetja;
  • kako bo to vplivalo na naš tržni rezultat in tržno pozicijo podjetja – kratkoročno in dolgoročno;
  • kakšno je finančno zdravje bodočega partnerja oz. kupca, kako naj ga vrednotim;
  • katere so in kako dobro znam razbrati ključne informacije iz finančnih izkazov;
  • kakšna mora biti prodaja za pokritje fiksnih stroškov,

je čas, da nagradite svoja finančna znanja.

Pridružite se nam na 3-dnevni interaktivni delavnici z računalniškimi simulacijami. 

 

PROGRAM DELAVNICE >

 

Program je namenjen managerjem in drugim vodilnim ljudem v podjetju, ki so neposredno in aktivno vključeni v prodajni proces in želijo poglobiti finančno znanje ter jim je pomemben interes profitabilnost podjetja.

 

Predavatelj
Davor Fabčič, direktor podjetja in konzultant 

Najmočnejše področje delovanja je svetovanje za prodajno uspešnost in rezultatsko usmerjena uveljavitev sprememb v prodaji. Strokovnjak in odgovoren na področjih oblikovanja rešitev za stranke, upravljanja ključnih kupcev in razvoja prodajno managerskih kompetenc. Funkcijo vodenja Mercuri International v vlogi direktorja uspešno opravlja od leta 2008, 10 let po tem, ko se je pridružil podjetju. Pred tem je 9 let opravljal vloge vodenja prodaje in vodenja ključnih kupcev. V hitro rastočem storitvenem podjetju je sodeloval tudi pri strateški zasnovi in uspešnem pozicioniranju vodilne blagovne znamke Pri sedanjem delu mu pomagajo bogate izkušnje iz projektov v industrijski, IKT, finančni, farmacevtski in storitveni dejavnosti, ki jih izvaja za stranke v Sloveniji kot tudi v mednarodnem okolju.


Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pijačo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 14. 9. 2020. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo:

Račun bo izstavljen po dogodku.

Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si

Na dogodek se lahko prijavite tukaj.

Natisni Na seznam dogodkov »